هنگام خرید نیسان جوک به این موارد توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نیسان جوک

نیسان جوک با سه تریم اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت توسط شرکت جهان نوین آریا وارد ایران شد. این خودرو پرفروش و پرطرفدار در ایران درباره ی آن نقد و بررسی های بسیاری شد و می شود گفت خودرویی پرحاشیه بود.

خودروسازی نیسان از زمانی که در ایران خودروی ماکسیمای آن طرفدار پیدا کرد، توانست خودروهای امروزی خود را به خوبی به مردم ایران معرفی کند و می شود گفت از معدود خودروهایی است که نمایندگی آن در کشورمان به خوبی عمل کرده است .

تیم خودرویی تکامگ امروز قصد دارد یک کراس اوور جذاب در ایران را به شما دوستداران خودرو معرفی کند و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

نیسان جوکطراحی ظاهری جوک

کمی حرف زدن در مورد طراحی ظاهری نیسان جوک سلیقه ای است و نمی توان به یک نتیجه قاطع رسید، ولی در کل این خودرو دارای یک طراحی جالب و جذاب است و می توان گفت این خودرو در رقابت با خودروهای رقیب خود دارای زیبایی خاصی و منحصر به فرد است.

امکانات رفاهی

لو آپشن ترین نوع تریم این خودرو اسکای پک است و فول آپشن ترین نوع آن پلاتینیوم است. در مورد تریم اسپرت نیسان جوک هم باید بگوییم تنها فرقی که با تریم پلاتینیوم دارد، وجود یک موتور توربوشارژ و دو دیفرانسیل بودن آن است و دیگر هیچ تفاوت دیگری با تریم پلاتینیوم ندارد.

این خودرو از نظر امکانات رفاهی در رتبه ای خوبی در بین رقیبان خود قرار دارد. رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن هایی است که در کابین این خودرو بیشتر به چشم می آید.

نیسان جوککابین

اگر از شتاب گیری خوب نسخه ی اسپرت این خودرو فاکتور بگیریم، باید بگوییم کابین این خودرو مشکلات زیادی دارد و نمی شود به راحتی از آن گذر کرد. فضای کم ردیف عقب، عدم وجود مانیتور خوب، سرمایش نامناسب کولر و تکان های بیش از در حین رانندگی کمی این خودرو را برای خریداران آن دلسرد می کند.

نیسان جوک

رقیب های نیسان جوک

تویوتا CH-R و میتسوبیشی ASX از رقیبان این خودرو محسوب می شوند.

ارزش خرید

اگر به دنبال یک کراس اوور جمع و جور درون شهری هستید، نیسان جوک می تواند شما را در این زمینه کمک بسیار خوبی کند، البته باید گفت بعضی از خودروهای کارکرده کره ای می تواند شما را بیشتر کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }