۳ برند بزرگ ساعت دنیا (ارنشا_لونژین_رولکس)زمان مطالعه : ۳ دقیقه

ساعت ارنشا

برند ساعت ارنشا در سال ۱۸۰۵ توسط توماس ارنشا احداث شد و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. این برند ۲۱۵ ساله یکی از پایه گذاران صنعت ساعت سازی انگلستان است.

ساعت ارنشا
ساعت ارنشا

توماس ارنشا در اوایل کار خود به ساخت کرنومتر پرداخت و می شود گفت او در ساخت کرنومتر بسیار ابتکار به عمل آورد و کرنومترهای جالبی طراحی کرد. توماس ارنشا را بیشتر عنوان یک کرنومتر ساز می شناسند، البته باید گفت که او در صنعت ساعت سازی بسیار خوب عمل کرده و توانسته است ساعت های با اصالتی تولید کند.

ساعت ارنشا
ساعت ارنشا

شاید فکر کنید که این برند به دلیل قدمت بالایی که دارد حتماً باید ساعت گران قیمتی باشد ولی اینگونه نیست و شما می توانید تنها با ۱۰۰ دلار صاحب یکی از ساعت های ارنشا شوید.

ساعت لونژین
ساعت لونژین

ساعت لونژین

برند ۱۸۸ ساله لونژین توسط آگوست اگسیز در سال ۱۸۳۲ میلادی احداث شد. این برند مدعی عنوان پر افتخار ترین شرکت ساعت سازی دنیا است و این برند همیشه سعی بر این داشته است که در دنیای ساعت کسب رتبه های برتر را هدف خود قرار دهد و حرف اول را خودش بزند. باید بگوییم در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و تا کنون برنده ۱۰ جایزه در دنیا شده است.

ساعت لونژین
ساعت لونژین

نشان این ساعت قدیمی ترین نشان ساعت جهان است، که به ساعت شنی بالدار معروف است. شما برای خرید این ساعت با اصالت سوئیسی باید حداقل ۷۰۰ دلار و حداکثر ۱۰/۰۰۰ دلار پول پرداخت کنید.

ساعت رولکس
ساعت رولکس
حتماً بخوانید: با ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار چه ساعت هایی می شود خریداری کرد؟

ساعت رولکس

ساعت رولکس در سال ۱۹۰۵ توسط هانس ویلسدروف در کشور انگلستان بنا نهاده شده و سپس به شهر شهرت جهانی ساعت (ژنو) نقل مکان کرد. این برند لاکچری و با اصلات از همان شروع کار خود دقت را در تولید ساعت های خود جدی می گرفت و می توان گفت رولکس نان دقت و ظرافت خود را می خورد و همیشه در دنیا ساعت جزء ساعت های خاص محسوب شده است. رولکس را می شود انقلاب ساعت سازی دانست که مردم را از افکاری چون (ساعت برای زنان است) و (ساعت برای مسابقات ورزشی است) دور کرده است و به آن ها جواهری به نام ساعت رولکس را هدیه داد که تا امروز این ساعت توانسته است با نوآوری خود به دست مردان و زنان جلا دهد.

ساعت رولکس
ساعت رولکس

این برند ۱۱۵ ساله جزء لاکچری ترین و زیباترین ساعت های دنیا محسوب می شود، که اگر شما بخواهید یکی از ساعت های این برند را داشته باشید باید حداقل ۶/۰۰۰ دلار هزینه کنید تا صاحب ارزان ترین نوع ساعت این کمپانی شوید. در حال حاضر که این مطلب را برای شما می نویسیم رولکس در مجموعه خود ساعت های ۱۶۰/۰۰۰ دلاری تولید می کند که اگر شما قصد خرید آن را داشته باشید باید با احتساب دلار ۲۰/۰۰۰ هزار تومان  ۳/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }