دکوراسیون داخلی گرم چه ویژگی هایی دارد؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

دکوراسیون داخلی گرم

بسیاری از ما هنگام چیدمان منزلمان با نام های دکوراسیون داخلی گرم و دکوراسیون داخلی سرد روبرو می شویم و همیشه این دو نام ما را در دوراهی چیدمان منزلمان قرار می دهد. می شود گفت دکوراسیون داخلی منزل هر فرد نشان از سلیقه و شخصیت آن فرد است، برای همین موضوع است نام هایی چون دکوراسیون گرم در معماری به وجود آمده است. سلیقه هر فرد در چیدمان منزلش به علاقه ها، خصوصیات اخلاقی و شخصیت درونی آن بر می گردد. حال گاهی این سلیقه به سوی دکوراسیون داخلی گرم سوق پیدا می کند.

می شود گفت افرادی که به سوی چنین دکوراسیونی سوق پیدا می کنند افرادی صمیمی، خوش صحبت و مهربان هستند که این خلق و خوی باعث شده است که آن ها به یک دکوراسیون داخلی گرم علاقه پیدا کنند.

دکوراسیون داخلی

رنگ های دکور داخلی گرم

همانطور که از نام این دکور معلوم است، می شود رنگ هایی چون زرد، قرمز، قهوه ای، خردلی، کرم و … را جزء رنگ های گرم دانست. این رنگ ها می تواند به صورت های مختلفی در مکان های مختلف خانه استفاده شود و می توان گفت در بعضی اوقات ترکیب این سبک رنگ ها با رنگ های سرد می تواند شما را به یک ترکیب و چیدمان فوق العاده برساند. سعی کنید همیشه رنگ های گرم را با رنگ های سرد ترکیب کنید. البته باید گفت بعضی اوقات استفاده از یک رنگ گرم در یک فضای به خصوص خانه می تواند فضای دلنشینی را برای اعضای آن خانواده به وجود آورد.

دکوراسیون داخلی گرم

استفاده از طرح چوب

اگر می خواهید از یک فضای کاملاً گرم برای چیدمان منزلتان بهره ببرید، می توانید از رنگ چوب برای کف و دیوار های خانه خود استفاده کنید. رنگ چوب یا خود چوب می تواند شما را تا حد زیادی به یک دکوراسیون داخلی گرم برساند. توجه داشته باشید که بیش از حد از طرح چوب در دکور منزلتان استفاده نکنید، زیرا فضای کاملاً چوبی می تواند برای شما در دراز مدت آزار دهنده باشد.

دکوراسیون داخلی گرم

چیدمان گرم با مبلمان

مهمترین جز از دکوراسیون داخلی گرم مبلمان آن فضا است. نمی شود گفت که شما برای ایجاد دکور گرم حتماً باید از مبلمان هایی با رنگ گرم استفاده کنید. گاهی استفاده از مبلمان هایی با رنگ سرد در فضای گرم می تواند حس خوبی در اعضای آن خانه ایجاد کند. می توان گفت فضا را در دراز مدت برای شما تکراری نخواهد کرد.

اگر هم قصد دارید از مبلمان گرم استفاده کنید، مبلمان های طرح چرم می تواند کمک زیادی به شما در ایجاد فضای گرم کند. حتماً به ترکیب دکور مبلمان سرد با یک مبل تک نفره چرمی تیره فکر کنید، شاید بتواند شما را به دکوری که در ذهنتان دارید نزدیک تر کند.

دکوراسیون داخلی گرم

آشپزخانه گرم

امروزه دنیای کابینت ها بسیار متنوع شده است و می شود گفت رنگ های گرم کمک بسیار زیادی در این تنوع کرده است. اگر متن بالا را مطالعه کرده باشید، حتماً رنگ های گرم را شناخته اید و کمی رنگ های گرم در ذهنیت شما جایگاهی پیدا کرده است. حال فکر کنید که کل آشپزخانه شما به رنگ خردلی، قرمز و یا قهوه ای در بیاید. چه حسی درون شما ایجاد می شود؟

این حس می تواند شما را در انتخاب رنگ آشپزخانه کمک بسیار زیادی کند. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ آشپزخانه بیشتر به حس خانم آن خانه برمی گردد و نمی توان برای آن قانونی گذاشت.

دکوراسیون داخلی گرم

در آخر

دکوراسین داخلی گرم می تواند شما را به یک فضای صمیمی و دلنشین نزدیک کند. از همه مهمتر اعضای خانواده شما را به هم نزدیک تر می کند. ولی سعی کنید بیش از حد از رنگ های گرم در خانه خود استفاده نکنید، زیرا می تواند تأثیر عکس بر روی فضا و روابط بین اعضای خانواده شما داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }