سانگ یانگ تیوولی شاید برای داشتن یک کراس اوور سایز متوسط انتخاب خوبی نباشدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ تیوولی یک کراس اوور کره ای و یک رقیب بسیار جدی برای خودروسازی هیوندای و کیا است. این خودرو به دلیل شناخت ناکافی مردم از آن در ایران بازار خوبی ندارد و اکثر مردم ایران خودروسارزی های رقیب این کمپانی را بیشتر ترجیح می دهند، ولی در سال های اخیر و بعد از واردات چند محصول از کمپانی سانگ یانگ و حضور نمایندگی های مجاز در ایران تنوانست مشتری نسبتاً خوبی در بازار خودرویی ایران پیدا کند.

سانگ یانگ تیوولی

طراحی ظاهری تیوولی

اگر یک نگاه کلی به بدنه تیوولی بیندازیم متوجه می شود که تناسب بین چراغ ها، بدنه، رینگ ها، آینه ها و سپرها به خوبی رعایت شده است و یک حس خوب در وجود بیننده ایجاد می کند.

تیوولی یک کراس اوور بسیار زیبا در بین رقیبان گران قیمت خود است و می شود گفت این خودرو با وجود اینکه از بسیاری از رقیبان کره ای خود ارزان تر است، ولی از نظر طراحی بدنه دلنشین تر است.

سانگ یانگ تیوولی

امکانات رفاهی سانگ یانگ تیوولی

این خودرو به صورت فول آپشن در ایران وارد نشد و به خاطر همین شما از سطح امکانات رفاهی نسبتاً پایینی برخوردار هستید. تنها آپشن هایی که در این خودرو به چشم می خورد، حالت اسپرت و برفی، گیربکس ۶ سرعته، کروز کنترل و سانروف است.

سانگ یانگ تیوولی

کابین

با وجود اینکه یک کراس اوور جمع و جور است، ولی یک کابین نسبتاً راحت برای یک خانواده دارد و شما می توانید در این خودرو احساس راحتی داشته باشید.

تکان های بیش از حدی را در تیوولی تجربه نمی کنید و به شما یک سواری خوب با موتور ۱۶۰۰ خود می دهد و می توانید از این خودرو به عنوان یک خودرو دورن شهری و برون شهر استفاده کنید.

سانگ یانگ تیوولی

رقبای تیوولی

نیسان جوک، پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 از رقبای اصلی این خودرو هستند. رقیب اصلی این خودرو نیسان جوک است و شما اگر بخواهید بین تیوولی و نیسان جوک خودرویی را خریداری کنید باید قطعاً به سراغ صنعت خودرویی ژاپن بروید، زیرا شما در این خودرو سواری و امکانات رفاهی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

ارزش خرید

اگر به دنبال یک کراس اوور سایز متوسط و یک خودرو درون شهری و برون شهر هستید، سانگ یانگ تیوولی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ولی اگر می خواهید خودرویی با آپشن های متنوع و موتور بهتر داشته باشید، به هیچ عنوان سراغ تیوولی نروید و حتماً رقیبان این خودرو را خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }