به این دلایل اصلاً به سراغ خرید سیتروئن C3 نرویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سیتروئن C3

یکی دیگر از خودروهای فرانسوی که در ایران مونتاژ شد، سیتروئن C3 بود. ولی حال که این مطلب را برای شما می نویسیم دیگر خبری از همکاری سیتروئن با ایران نیست و فقط این خودرو به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه آن هم فقط به رنگ سفید و قرمز تولید شد.

خودروسازی فرانسه سال های زیادی است که با ایران همکاری دارد و می شود گفت خودروهای خوبی را به ایران عرضه کرده است، ولی با وجود تحریم ها دیگر خودروسازهای فرانسوی با ایران همکاری نمی کنند و از وجود خودروهای جذاب فرانسوی در بازار خودروی ایران محروم هستیم.

سیتروئن C3

طراحی ظاهری

همانطور که گفته شد این خودرو تنوع رنگی در ایران ندارد و مشتریان تنها فقط می توانند رنگ سفید و قرمز را خریداری کنند. اگر از رنگ این خودرو گذر کنیم، می رسیم به طراحی بدنه ی خاص آن که برای خود مشتریان خاص خود را به همراه دارد. باید گفت در نگاه اول به این خودرو به یاد رقیب سیتروئن، دی اس ۳ می افتید. طراحی بدنه این خودرو کمی عام پسند نیست و می شود گفت طراحی کمی سلیقه ای دارد.

سیتروئن C3

امکانات رفاهی

سیتروئن C3 موجود در ایران جزء نسخه های کم آپشن است و ما به علت مسائل تحریم نمی توانیم از تمامی امکانات این خودرو استفاده کنیم. اگر بخواهیم C3 را به عنوان یک ماشین درون شهری نگاه کنیم، باید بگوییم که خودرویی با امکانات رفاهی مناسبی است.

سیتروئن C3

کابین سیتروئن

یک رانندگی بسیار جذاب و سواری فوق العاده را در این خودرو می توانید تجربه کنید و باید گفت کابین این خودرو در مقایسه با کابین خودروهای رقیب بسیار فوق العاده است.

نداشتن تکان های بیش از حد و مرغوبیت متریال استفاده شده در کابین می تواند این خودرو را برای مشتریانی که خریداری می کنند بسیار جذاب کند.

رقیب ها

هیوندای i20، پژو ۲۰۰۸ و دی اس ۳ رقیبان اصلی این خودرو محسوب می شود. به جز خودروی دی اس بقیه ی خودروهای رقیب همانند سیتروئن مونتاژی هستند و از یک پلتفرم و امکانات رفاهی یکسانی برخوردار هستند.

سیتروئن C3

ارزش خرید

اگر به دنبال یک خودروی درون شهری هستید بهتر است از خودروهای دیگر بازار ایران استفاده کنید، زیرا تولید محدود این خودرو و نبود نمایندگی می تواند برای شما مشکل ساز باشد. البته به بازار دست دوم آن هم توجه داشته باشید که اصلاً شرایط خوبی ندارد.

با وجود اینکه سیتروئن C3 جزء خودروهای جذاب دنیا محسوب می شود و همه کسانی که این خودرو را دارند راضی هستند، این خودرو در ایران به علت تحریم ها نمی تواند برای شما مردم ایران خودرویی خوب محسوب شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }