مد کلاسیک؛ مدی که هیچ وقت قدیمی نمی شودزمان مطالعه : ۴ دقیقه

مد کلاسیک آقایان

اگر کمی در خیابان های شهر خود پیاده روی کنید و به مردمان شهرتان نگاهی بی اندازید کاملاً متوجه مرگ مد کلاسیک خواهید شد. چه بد است که دیگر خبر از کت و شلوار ، کفش های کلاسیک و پیراهن های مردانه زیبا نیست و اکثر آقایان به دنبال صنعت مد و لباسی هستند که در سال های اخیر در دنیای مد و پوشاک آقایان مد شده است.

مد کلاسیک آقایان
مد کلاسیک آقایان
حتماً بخوانید: شخیصت شناسی از طریق ادکلن

چگونه تیپ کلاسیک مردانه بزنیم؟

پیراهن مردانه ساده، کت و شلوار و کفش کلاسیک مهمترین جزء صنعت مد کلاسیک است. شما می توانید این مد را با سلیقه های متفاوت دنبال کنید و از تمامی راز های زیبایی این مد استفاده کنید.

شاید گفتن کلمه ی راز کمی این مد را پیچیده کند، ولی اینگونه نیست و شما می توانید با کمی جستجو در دنیا کلاسیک متوجه همه این راز های زیبایی شوید. البته باید گفت رعایت نکردن این راز های زیبایی است که امروزه مردان را کمی از مد کلاسیک دور کرده است. حال تیم مد و زیبایی تکامگ سعی بر این دارد که راز های مد زیبا را به شما مردان خوشتیپ بگوید.

مد کلاسیک آقایان
مد کلاسیک آقایان
حتماً بخوانید: بیژن پاکزاد یک برند معروف پوشاک مردانه

سایز متناسب کت و شلوار

یکی از علت های مهم دوری مردان از این مد انتخاب نادرست سایز کت وشلوار است. توجه: شاید این موضوعی را که می گوییم برای شما اتفاق افتاده است.

چین خوردن پایین شلوار، بزرگ یا کوچک بودن سر شانه ها، بلندی بیش از حد قد آستین ها و گشادی و بزرگی سایز شلوار از مواردی است که رعایت نکردن آن این مد را از ارج و قرب می اندازد و اگر رعایت نشود می تواند مد کلاسیک را به شدت زشت نشان دهد. اگر به دنبال مد کلاسیک هستید حتماً در انتخاب سایز خود دقت کنید تا دچار مواردی که این مد را از کلاس می اندازد دچار شما نشوید.

مد و لباس آقایان
مد کلاسیک آقایان

پیراهن

 اگر شما بهترین نوع کت و شلوار را بر تن کنید اما اگر پیراهن شما در شرایط مناسب نباشد می تواند خوشتیپی را کاملاً از شما بگیرد. انتخاب سایز مناسب پیراهن بسیار ساده تر از کت و شلوار است و شما می توانید با معیار هایی چون اندازه سرشانه و قد پیراهن سایز خود را انتخاب کنید.

مد و لباس آقایان

حتماً بخوانید: شیوه صحیح نگهداری از اقلام چرمی

کمربند و کفش

روح مد کلاسیک کمربند و کفش است. اگر بخواهید در نگاهی شخصیت یک مرد را از نظر پوشش بررسی کنید اول باید شرایط کفش و کمربند آن را زیر نظر داشته باشید.

شاید بسیاری فکر می کنند که برای این موضوع باید هزینه های بسیاری پرداخت کنند، ولی اینگونه نیست و شما می توانید تنها با تهیه یک کفش چرمی کلاسیک و واکس مخصوص آن کفش به یک شرایط ایده آل از نظر پوشش پا برسید.

نکته مهم این است که گرانترین کفش اگر واکس نخورد هیچ فرقی با یک کفش ارزان ندارد. پس سعی کنید همیشه کفش هایتان تمیز و واکس خورده باشد. توجه داشته باشید که همیشه کمربند هایتان را با کفش هایتان ست کنید زیرا ترکیب رنگ این دو محصول می تواند تأثیر بسیار زیادی در زیبایی پوشش شما داشته باشد.

مد و لباس آقایان
مد کلاسیک آقایان

جوراب

بسیاری از مردان در انتخاب جوراب بسیار سهل انگاری می کنند و هر رنگی که در دسترس باشد را به پا می کنند. باید به این دست از مردان گفت که جوراب می تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی تیپ شما داشته باشد. سعی کنید همیشه از جوراب هایی استفاده کنید که در تضاد کامل با پوشش شما باشد، زیرا رنگ متضاد جوراب می تواند توجه افراد را به کفش های شما بیشتر کند.

مد و لباس آقایان
مد و لباس آقایان
حتماً بخوانید : چگونه جذاب باشیم؟

ساعت

جواهر یک مرد ساعت او است. پس سعی کنید همیشه در همه شرایط از این جواهر برای دستان خود استفاده کنید. ساعت های صفحه گرد می تواند ارتباط خوبی با مد کلاسیک بر قرار کند و از همه مهم تر جلوه ای که به دستان شما می دهد بیشتر از ساعت های دیگر است و شما می توانید از این نوع سبک ساعت ها در جذب افراد نسبت به خود استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }