هنگام خرید مزدا ۳ نیو به این موارد توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مزدا ۳ نیو

مزدا ۳ نیو در سال ۱۳۸۸ کار خود را در شرکت سایپا آغاز کرد و در سال ۱۳۹۸ به کار خود اتمام داد. بسیاری از ما مزدا را به خاطر چهره جذاب و آپشن های نبستاً خوب خریداری می کنیم و می شود گفت این خودرو در طی سال هایی که در ایران مونتاژ شده است جزء خودروهایی بوده که مشتریان از خریداری آن راضی بوده اند.

مزدا 3 نیو

طراحی ظاهری

بعد از گذشت چند سال از طراحی مزدا ۳ نیو هنوز این خودرو از نظر طراحی بدنه جزء خودروهای بروز است و می شود گفت با خودروهای کره ای که طی چند سال گذشته وارد ایران شده اند رقابت می کند.

جلو پنجره کشیده و چراغ های مثلثی این خودرو را بسیار جذاب و یک چهره نسبتاً اسپرت را به آن داده است. این سبک طراحی می تواند جوابگوی خوبی برای چند نسل باشد.

مزدا 3 نیوامکانات رفاهی مزدا ۳ نیو

یکی از دلایل اینکه که این ماشین بین مردم محبوب است، داشتن امکانات رفاهی نسبتاً خوب است. البته امکانات رفاهی مزدا ۳ نسبت به شروع سال تولید آن قالب تحسین است و اگر بخواهیم کمی این خودرو را با نسل فعلی آن که در ایران وارد نشد مقایسه کنیم به تفاوت های زیادی برخورد خواهیم کرد.

در کل امکانات رفاهی این خودرو در بین رقبای خود بسیار خوب است و می شود این خودرو را با ماشین های کره ای که قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به مزدا ۳ نیو دارند مقایسه کرد.

مزدا 3 نیو

کابین

شما با یک سدان جمع و جور سر و کار دارید و مطمئن باشید که شما در کابین این سبک خودروها از ردیف پای عقب خوبی برخوردار نیستید و اگر شما جزء خانواده هایی باشید که از نظر قدی بلند باشید، این خودرو می تواند برای خانواده شما بسار نامناسب باشد.

صندلی های این خودرو کمی سفت است، ولی یک مزیت خوبی که دارد شما در خود جمع می کند و اجازه تکان های بیش از حد را از شما می گیرد.

با اینکه این خودرو مونتاژ داخل است، اما از متریال نسبتاً خوبی در کابین آن استفاده شده است و می شود گفت کیفیت متریال این خودرو از بسیاری از خودروهای وارداتی بهتر است.

رقیب

کیا سراتو وارداتی و مونتاژی، هیوندای النترا، تویوتا کرولا، میتسوبیشی لنسر و رنو مگان از رقبای این خودرو محسوب می شوند.

ارزش خرید

این خودرو طی چند سال گذشته روند افزایش قیمت زیادی داشته است و می شود گفت جزء خودروهایی است که امروزه از آن به عنوان سرمایه گذاری در خودرو استفاده می کنند. ولی اگر بخواهیم از نظر خودرویی به مزدا ۳ نگاه کنیم باید بگوییم این خودرو عمر خود را کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }