موس مو یک حالت دهنده بسیار خوب برای موهای بلندزمان مطالعه : ۳ دقیقه

اگر کمی در دنیای حالت دهنده های مو گشت و گذاری داشته باشید ، حتماً اسم موس مو برایتان آشنا می آید و یا شاید از آن برای حالت دادن به موهای خود استفاده کرده اید.البته موس مو کمی با حالت دهنده های موجود در بازار فرق دارد و می شود گفت استفاده از این نوع محصول آرایشی فقط برای یک عده خاص مجاز است.

موس مو برای چه افرادی مناسب است؟

هدف تولید موس مو در کمپانی های آرایشی این بوده است که افرادی که از وزی مو ، بی حالتی ، کدری مو و از همه مهم تر کم پشت دیده شدن مو بر اثر موهای نازک رنج می برند را به یک آرامش برساند و به آن ها موهای زیبا و شیک را هدیه دهد.

حالت دهنده های مو
حالت دهنده مو
حتماً بخوانید : مراقبت از موهای بلند

خرید موس مو

امروزه دنیای این محصول آرایشی مو بسیار متنوع شده است و می شود گفت کمپانی های آرایشی بر هر نوع مویی ، موسی را تولید کرده اند. حال این تنوع در درخشندگی ، حجم دهی ، نرم کنندگی و ویتامینه برای مو تقسیم بندی می شوند.

حال بسیاری از افراد این سوال برایشان پیش می آید که چه نوع موسی را برای موهایشان انتخاب کنند؟در پاسخ به این سوال باید گفت توجه داشته باشید که موی شما در شرایطی است.اگر کم پشت و نازک است باید بیشتر از موس های ویتامینه و حجم دهنده استفاده کنید.اگر موی شما حالت وز دارد باید حتما از یک موس دارای نرم کنندگی استفاده کنید تا کمی موهای شما را صاف نشان دهد و در آخر اگر موی شما حالت صاف و پرپشت دارد و دوست دارید موهایتان براق باشد و یک حالت درخشندگی داشته باشد ، می توانید از موس های براق کننده و درخشنده استفاده کنید.

حالت دهنده های مو
حالت دهنده مو
حتماً بخوانید : شیوه صحیح سشوار کشیدن مو

روش استفاده از موس

برای استفاده از موس شما باید موهای خود را شستشو دهید و سپس با یک حوله پارچه ای آب اضافی موهای خود را گرفته و سعی کنید موهایتان رطوبت خود را از دست ندهد ، سپس مقداری از موس را بر کف دستان خود بریزید  و به حالت چنگ زدن موس را به موهای خود آغشته کنید و سعی کنید تا کاملا موهایتان خشک شود. البته در بعضی اوقات برای خشک کردن مو از سشوار استفاده می کنند ولی این موضوع برای افرادی که می خواهند به موهای خود حالت دهند صدق می کند نه برای تمامی افراد.

حالت دهنده های مو
حالت دهنده مو
حتماً بخوانید : انتخاب رنگ مو به کمک تناژ پوستی

مزایای استفاده از موس مو

همان طور که در متن بالا گفته شد از این محصول آرایشی مو بیش تر به عنوان حالت دهنده های مو استفاده می شود ولی در این بین شما با استفاده از موس مزایای دیگری شامل حالتان می شود.مزایایی برای تقویت مو ، ترمیم کننده مو ، براق کننده ، درخشان کننده و در آخر آبرسانی به مو شامل حال شما می شود.توجه داشته باشید که هرکدام از موس ها یک کاربرد خاص خود را دارند و نمی توان تمامی مزایایی که در این پاراگراف گفته شده را شما در یک موس یافت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }