مستند تور بزرگ یک دنیای تازه در مستند خودروییزمان مطالعه : ۲ دقیقه

اگر از هر مستند باز حرفه ای سوال کنید که یک مستند خودرویی به شما معرفی کند، حتماً مستند تور بزرگ را به شما معرفی می کند. همه ی ما  تیم مستند تور بزرگ را از برنامه ی جذاب تاپ گیر می شناسیم و با آن خاطرات زیادی داریم. حال این تیم جذاب مستند خودرویی دست به یک تور بزرگ گذاشته اند و قصد دارند اکثر مکان های جالب دنیا را در یک ویژه برنامه معرفی خودرو به مردم دنیا ارائه کنند.

ریچارد هموند

اعضای تیم مستند تور بزرگ

حتماً اگر کمی در دنیای خودرو و مستندهای جذاب گشت و گذاری داشته باشید نام های جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می برای شما آشنا می آید. می شود گفت اکثر بیننده های این مستند زیبا، این برنامه را برای این سه فرد می بینند و برایشان زیاد نقد ماشین ها مهم نیست.

آنقدر این سه نفر در اجرای این برنامه مهارت دارند که با تغییر کادر برنامه تاپ گیر این برنامه دیگر بازدید کننده قبل را نداشته و طرفداران خود را از دست داده است. حال کمپانی آمازون دست به تولید یک مستند جذاب گذاشته است که همان طور می دانید نام آن مستند تور بزرگ است.

جمیز می

محتوای مستند تور بزرگ

این مستند در قالب معرفی خودروهای روز دنیا شکل گرفته است و اعضای تیم این مستند با خریداری خودروهایی که در یک سبک و قیمت قرار دارند به سفر به دور دنیا می روند.

باید به شما بگوییم که اگر اهل خودرو و اقلام حمل و نقلی نیستید باز هم این برنامه برای شما جذاب است و می توانید کشورهای مختلف دنیا را از یک دید متفاوت ببینید.

جرمی کلارکسونفصل های این مستند

این مستند در ۳ فصل کامل تولید شده و هم اکنون تولید فصل چهار آن شروع شده است و قسمت ۱ تا ۳ از فصل چهارم آن را می توانید دانلود و مشاهده کنید. جالب است بدانید که در قسمت پایانی فصل سوم سه جادوگر خودرویی این مستند خبر از اتمام کار خود دادند. اما زمانی که متوجه علاقه بسیار زیاد مردم به خود شدند، حرف خود را پس گرفتند.

مستند
مستند

در آخر

به شما دوستداران دنیای مستند حتماً پیشنهاد می کنیم که این مستند زیبا را تماشا کنید و این فکر را نکنید که محتوای این برنامه فقط خودرو است و برای شما کسل کننده می باشد. شما می توانید این مستند زیبا را به صورت دوبله فارسی از سایت های معتبر ایرانی دانلود کنید و در کنار خانواده خود از تماشای آن لذت ببرید و مطمئن باشید که این مستند می تواند برای شما مستندی به یاد ماندی باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }