ورزشکاران اینگونه نوشیدنی های حجم آور را درست می کنندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نوشیدنی های حجم آور

در دنیای ورزشکاران حرفه ای ماده ای به نام پروتئین بسیار با ارزش است و همه ی آن همیشه این موضوع را در وعده های غذایی خود رعایت می کنند و سعی بر این دارند در وعده های غذایی خود جذب پروتئین بالایی داشته باشند. حال ورزشکاران برای جذب پروتئین نمی تواند فقط به وعده های غذایی خود اکتفا کنند و باید در کنار آن از شیک ها و نوشیدنی های حجم آور استفاده کنند.

نوشیدنی

نوشیدنی ۱

برای تهیه این نوشیدنی شما به ۲/۱ موز، ۲ اسکوپ پودر پروتئین، ۴/۱ قاشق غذاخوری دارچین، نصف فنجان ماست یونانی، ۴/۱ فنجان جو دو سر و در آخر به نصف لیوان شیر بادام احتیاج دارید.

در این شیک خوشمزه شما ۵۹۰ کالری و ۶۴ گرم پروتئین را جذب بدن خود می کنید.

نوشیدنی

نوشیدنی ۲

برای تهیه این نوشیدنی شما به ۲ فنجان شیر، ۳ قاشق کره بادام زمینی، ۱ عدد سیب رنده شده، پودر کاکائو به مقدار لازم و در آخر بلغور جو دو سر ۳ قاشق غذاخوری احتیاج دارید.

این نوشیدنی برای افرادی که می خواهند به حجم بدن خود اضافه کنند، یکی از بهترین نوشیدنی ها است.

نوشیدنی

نوشیدنی ۳

برای تهیه این نوع نوشیدنی شما به ۸ عدد خرما، ۱ عدد موز، ۲ قاشق غذاخوری پودر قهوه، ۲ قاشق غذاخوری عسل، ۵ عدد بادام و در نهایت یک لیوان شیر احتیاج دارید.

این نوع نوشیدنی به شما کمک می کند که قبل انجام تمرینات خود انرژی خوبی را کسب و تمرینی پرقدرت را تجربه کنید.

نوشیدنی

نوشیدنی ۴

برای تهیه این نوع نوشیدنی شما به ۱ عدد موز، ۱ لیوان شیر، ۲/۱ قاشق غذاخوری دارچین، ۴/۱ کلوچه، ۲ عدد خرما، ۴/۱ فنجان جو دو سر و در آخر به یک لیوان شیر احتیاج دارید.

این نوشیدنی برای افرادی که تازه ورزش را شروع کرده اند بسیار خوب است، زیرا شما با میل کردن این نوشیدنی حجم بسیاری زیادی را به بدن خود تحمیل می کنید.

نوشیدنی

نوشیدنی ۵

برای تهیه این نوع نوشیدنی شما به ۱ عدد موز، ۳ عدد خرما، ۲ عدد گردو، نصف قاشق چای خوری کنجد، ۱ لیوان شیر و در نهایت به ۲ اسکوپ بستنی احتیاج دارید.

این نوشیدنی همانند نوشیدنی ۳ می تواند انرژی خوبی را به شما قبل از تمرین بدهد. توجه کنید این نوع نوشیدنی ها می توانند کمک زیادی در کیفیت تمرینات شما می کند.

حتماً بخوانید: دویدن، شنا، طناب زدن، بوکس و … همگی ورزش هایی با کالری سوزی بالا هستند
در آخر

اگر توجه داشته باشید در اکثر این نوشیدنی های حجم آور شیر و موز در دستور عمل درست کردن آن ها بوده است. پس سعی کنید همیشه از این دو در نوشیدنی های خود استفاده کنید و به این نکته توجه کنید که یکی از بهترین مواد غذایی که می تواند روی حجم شما تأثیر بگذارد کره ی بادام زمینی است که شما می توانید به غیر از استفاده در نوشیدنی های خود از آن به صورت جداگانه در وعده های غذایی خود استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }