بررسی رنو کولئوس + مشخصات فنی رنو کولئوسزمان مطالعه : ۳ دقیقه

بررسی رنو کولئوس

از سال ۲۰۱۷ در طراحی خودروهای رنو اتفاقات زیادی افتاد. اتفاقاتی از قبیل تغییر در تیم طراحی کمپانی رنو، تغییرات بزرگ در فیس های خودروهای تولید شده و از همه مهمتر موتور های سی وی تی جذاب که امروزه بازار جهانی خودرو را منقلب کرده است. یکی از اتفاقات بزرگ کمپانی رنو فیس جدید رنو کولئوس است که با رونمایی این محصول دید همه ی مشتریان خودرو در دنیا نبست به رنو عوض شد.

دیگر خبر از طراحی های قدیمی نیست و شاهد یک طراحی بسیار متفاوت از کمپانی رنو هستیم. رنو یکی از با اصالت ترین خودروهای جهان است که حدود ۱۲۰ سال قدمت دارد و می شود گفت تا به امروز در این صنعت بزرگ موفق بوده و بازار جهانی خوبی را نسبت به خود جذب کرده است.

رنو کولئوس را می شود آغاز به کار صنعت زیبای خودرو در کمپانی رنو دانست. اگر بخواهیم به چند سال قبل بر گردیم می بینیم که طراحی رنو بسیار قدیمی و اقتصادی بوده و می شود گفت یکی از زشت ترین خودروهای دنیا را تولید می کرده، ولی این بار دیگر خبر از تولید خودروهای زشت و قدیمی نیست. در ادامه به بررسی رنو کولئوس پرداخته ایم.

بررسی رنو کولئوس

طراحی ظاهری کولئوس

این خودرو را می شود یک خودرو شاسی بلند متوسط نیمه لوکس دانست. اگر بخواهیم به طراحی بدنه آن بپردازیم، باید بگوییم که کولئوس دارای یک طراحی زیبایی است که طی سالیان طولانی در ذهن مردم خواهد ماند. چراغ های کشیده و بزرگ، خطوط موازی زیبا در بدنه و جلوپنجره خاص نسبت به رقبای خود باعث شده است که این خودرو جایگاه خوبی را در بازار جهانی برای خود حفظ کند.

بررسی رنو کولئوس

کابین رنو کولئوس

کابین این خودرو از پلتفرم نیسان ایکس تریل گرفته شده است، برای همین این خودرو دارای یک کابین بزرگ و راحت است. اگر بخواهیم به متریال آن اشاره کنیم باید بگوییم که رنو در این خودرو از متریالی با کیفیت بسیار خوبی استفاده کرده است.

کابینی زیبا و آرام در این خودرو بسیار نمایان است و مشتریان این خودرو همیشه از این موضوع تعریف می کنند.

بررسی رنو کولئوس

امکانات رفاهی

همان طور که تغییرات زیادی در طراحی بدنه خودرو می بینید، می توانید این تغییرات را در کابین هم حس کنید. صندلی های برقی با گرمکن و سرد کن، مانیتور بزرگ که در آن تمامی آپشن های خودرو را می توان تنظیم کرد و سیستم صوتی بوز که می شود چنین سیستم صوتی را در محصولات لوکس بازار خودرو یافت کرد.

بررسی رنو کولئوس

رقبای کولئوس

رقیب های این خودرو هیوندای سانتافه، تویوتا راوفور، نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر دانست. ولی رقیب اصلی این خودرو هیوندای سانتافه است. اگر بخواهیم بین سانتافه و کولئوس یکی را انتخاب کنیم باید بیشتر به سلیقه ی خود رجوع کنیم تا مقایسه این دو خودرو، زیرا هر دو این خودروها در یک سطح هستند.

حتماً بخوانید: سانتافه؛ یک کراس اوور پرطرفدار در جهان

ارزش خرید

شما با خرید این خودروی فرانسوی اصیل صاحب امکانات زیادی چه از سواری و چه امکانات رفاهی خواهید شد و می شود گفت کولئوس از آن دسته خودروهایی است که اگر شما خریدید نمی توانید به سادگی آن را فراموش کنید و به سراغ خودرویی دیگر بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }