چرا پژو ۵۰۸ در کنار رقبای خود ضعیف دیده می شود؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

پژو ۵۰۸

امروز به بررسی گران ترین خودرو محصول پژو در ایران پرداخته ایم که در سال های آخر واردات خودرو وارد ایران شد. این سدان نیمه لوکس فرانسوی که امرزوه شاهد تغییرات زیادی در طراحی جدید آن هستیم فعل حاضر در بازار ایران با قیمیتی بیش از ۱.۵ میلیارد تومان به فروش می رسد.

پژو 508

طراحی ظاهری

در نگاه کلی به پژو ۵۰۸ شاهد خطوط موازی در بدنه هستیم، که بعضی از این خطوط برآمدگی هایی در بدنه خودرو ایجاد کرده است که سبب بزرگتر دیده شدن این سدان می شوند. اگر بخواهیم چهره این خودرو را با رقبای خود مقایسه کنیم، باید بگوییم که پژو ۵۰۸ از طراحی بیرونی و داخلی قدیمی تری نسبت به رقبای برخودار است و به نوعی چهره ی بسیار زیبایی در آن نمی توان یافت.

دیفیوزر بی کاربرد و صندوق عقب ناهماهنگ با بدنه از مشکلات بزرگ طراحی این خودرو هستند که حس خوبی در بیننده ایجاد نمی کند.

پژو 508

رقبا

رقبای اصلی این خودرو در ایران رنو تالیسمان، سوناتا، اپتیما، تویوتا کمری و فولکس واگن پاسات است. اگر بخواهیم بگوییم آیا پژو ۵۰۸ در بین این رقبا جایگاه خاصی دارد یا خیر؟ در جواب باید بگوییم: خیر و این خودرو با رقبای خود قابل مقایسه نسیت و هیچ برگ برننده ای نزد خود ندارد.

حتماً بخوانید: بین سوناتا هیبرید و کمری هیبرید بهتر است کدام را انتخاب کنیم؟

امکانات رفاهی

امکانات رفاهی پژو ۵۰۸ بر روی کاغذ و جدول های داخل سایت ها بسیار زیبا است، ولی در واقعیت هیچ زیبایی ندارند و می شود گفت کاربرد چندانی برای سرنشینان داخل خودرو نخواهد داشت.

جایگاه بد دکمه ها، ماساژور تک حالته، نبود فرمان نرم و جایگاه کم برای سرنشینان ردیف عقب از مشکلات اصلی این خودرو به شمار می رود. اما اگر بخواهیم از خوبی های کابین پژو بگوییم باید به استفاده از متریال مرقوب در کابین، خروجی تهویه سفارشی در قسمت عقب و صندلی های ۸ حالته جلو باید اشاره کنیم.

پژو 508

کابین

همانطور که در پاراگراف بالا اشاره شد، جایگاه سرنشینان عقب بسیار کم است و شما هنگام نشستن در آن احساس نشستن در یک سدان را ندارید. البته از مزایای کابین پژو ۵۰۸ می توان به فنربندی خوب آن اشاره کرد که توانسته تا حد امکان کابین را در آرامش و به دور از تکان های عرضی و طولی نگه دارد.

ارزش خرید

با وجود رقیب هایی که این خودرو در بازار ایران دارد، ارزش خرید آن به شدت کاهش پیدا می کند. بهتر است برای داشتن یک سدان در شرایط پژو ۵۰۸ به سراغ رقبا بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }