چگونه در زمان اختلافات یک رابطه پایدار عاطفی داشته باشیم؟زمان مطالعه : ۱ دقیقه

رابطه پایدار

اختلاف در هر رابطه ی عاطفی وجود دارد و مطمئناً هر زوجی در زندگی مشترک با مشکلاتی مواجه می شوند. در این مواقع طرف های رابطه باید برای حال خوب رابطه خود تلاش کنند.

رابطه پایداراشتباهات خود را بپذیرید

رابطه پایدار به ما می گوید هر دو نفر رابطه عاطفی زمانی که اشتباه می کنند، باید مسئولیت اشتباه خود را بپذیرند و از طرف مقابل خود عذرخواهی کنند. در این مواقع غرور را کنار بگذارید و تمام تلاش خود را بکنید با عذرخواهی جبران شرایط کنید.

حتماً بخوانید: به یک رابطه عاطفی پایان دهید؛ اما باید به این موارد توجه کنید

اختلافات گذشته را فراموش کنید

حتماً شما در زندگی مشترک با همسر خود به اختلافاتی برخورد خواهید کرد. در این مواقع که زوج های موفق هیچ وقت اختلافات گذشته را وارد بحث نمی کنند و تمام تمرکز خود را روی حل مشکل فعلی می گذارند.

حتماً بخوانید: چرا بعضی از رابطه های عاطفی به پایان می رسد؟

سعی در کنترل شرایط

رابطه پایدار زمانی معنا پیدا می کند که زوج ها توانایی خوبی در مدیریت شرایط بحرانی داشته باشند. به طور مثال زمانی که شما و همسرتان عصبی هستید، نباید هر دو شروع به جر و بحث کنید. باید یک نفر شما آرامش خود را حفظ کند تا شرایط فعلی کنترل شود.

از پر شدن خود جلوگیری کنید

ناراحتی خود را همیشه در همان لحظه مطرح کنید و اجازه ندهید دلخوری های شما از فرد مقابلتان جمع شود. اگر ناراحتی شما در آن زمان رفع نشود، به احتمال زیاد در آینده رفتارهای ناپسندی از شما سر خواهد زد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }