چگونه ماندگاری ادکلن خود را افزایش دهیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

عطر و ادکلن

بوی خوش یکی از مؤثر ترین روش ها برای افزایش جذابیت شما است و آنقدر این مسئله در جذابیت یک فرد تأثیر دارد که امروزه باعث شده است که افراد را نسبت به بوی عطر آن ها بشناسند. یک موضوع جالب این است که بوی عطر شما می تواند از خود شما زود تر وارد مجلسی شود و ذهن افراد را از قبل ورود خود به آن مکان مشغول خود کنید. حال امروزه افرادی که به بوی خوش خود اهمیت می دهند، دچار دقدقه ماندگاری عطر خود شده اند و دوست دارند همیشه بوی خوش خود را در مدت طولانی حفظ کنند.

در ادامه مطلب شما را با راه کارهای افزایش ماندگاری عطر آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

عکس کرم زدن به دست

حتماً بخوانید: شخیصت شناسی از طریق ادکلن

تأثیر پوست بدن بر ماندگاری بدن

ادکلن و عطر مدت بیش تری بر روی پوست چرب می مانند و این موضوع باعث شده است، که افرادی که دارای پوست چرب هستند ماندگاری بیش تر ادکلن بر روی پوست خود را تجربه می کنند.

حال افرادی که دارای پوست خشک هستند، از این مزیت به دور هستند. بهترین راه برای این افراد استفاده از یک لوسیون بدون اسانس برای پوست بدنشان است. این عمل باعث می شود که پوست آن ها چرب شده و مقدار زمان ماندگاری ادکلن بر روی بدن این افراد افزایش پیدا کند.

عکس ادکلن زدن به مچ دست

چه نقاطی از بدن برای اسپری کردن بهتر است؟

مچ دست، بازوها، زیر گوش، گردن و سرشانه ها بهترین نقاط اسپری کردن ادکلن هستند، زیرا در این نقاط به دلیل وجود نبض و تحرکات بدن باعث می شود ادکلن شما به مقدار بیش تری رد بو از خود به جا بگذارد. توجه داشته باشید اسپری کردن صحیح ادکلن به نقاط مختلف بدن یکی از راه کارهای افزایش ماندگاری عطر است.

حتماً بخوانید: چگونه ادکلن مناسب خود را خریداری کنیم؟

پاشیدن عطر به مو

اگر دارای موی بلند و متوسط هستید، می توانید برای ماندگاری بیش تر عطر خود به موهای خود ادکلن اسپری کنید. موها به دلیل جنسی که دارند می توانند مدت زمان بیش تری بوی عطر را در خود حفظ کنند. باید گفت استفاده از روش فقط برای مواقع خاصی مناسب است زیرا زیاده روی در این کار باعث لطمه زدن به موهای سر می شود.

عکس ادکلن زدن به گردن

حتماً بخوانید: تفاوت بین ادکلن ادو پرفیوم و ادوتولیت

اسپری کردن عطر بر روی لباس

بعضی از الیاف لباس ها می توانند به ماندگاری بوی عطرها کمک کنند. باید به این نکته توجه کنید که اگر از ادکلن های چرب و رنگی استفاده می کنید نباید بر روی لباس های خود این نوع ادکلن ها را اسپری کنید زیرا باعث ایجاد لک چربی بر روی لباس های خود می شوید. 

چیدن گل

چه نوع ادکلن هایی خوشبو هستند؟

ادکلن هایی که در تولید آن ها از اسانس های گل استفاده شده است دارای ماندگاری بیشتری از دیگر اسانس ها هستند. به این موضوع توجه داشته باشید که ادکلن هایی که در تم بویی آن ها انسانس چوب و چرم وجود دارد دارای بویی خوش تر می باشند. البته تم های بویی بیش تر سلیقه ای هستند و بستگی به خود فرد خریدار دارد.

چه ادکلن هایی ارزشمند هسنتد؟

ادو پرفیوم و پرفیوم با ارزش ترین عطرهای دنیا هستند، زیرا استفاده از الکل در این نوع ادکلن ها کاهش چشم گیری داشته است و این موضوع سبب ارزشمند شدن این نوع ادکلن ها شده است. البته قیمت این نوع ادکلن ها بسیار بالاتر از ادکلن های دیگر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }