فولکس واگن گلف GTi؛ یک فلفل ریز بسیار تند از صنعت بزرگ فولکس واگنزمان مطالعه : ۳ دقیقه

فولکس واگن گلف جی تی آی

شرکت ماموت خودرو، خودرویی به نام فولکس واگن جی تی آی را وارد ایران کرده است و فکر افرادی که به فکر سرعت و شتاب هستند را بسیار مشغول کرده است. در ایران این خودرو بسیار طرفدار دارد و می شود گفت افرادی که به دنبال خرید یک خودرو جذاب آلمانی هستند، فولکس واگن گلف GTi می تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد.

فولکس واگن جی تی آی

ارزش خرید فولکس واگن جی تی آی

صحبت از خرید یک خودرو آلمانی با اصالت است. پس مطمئن باشید شما با خرید این خودرو ضرری نمی کنید. قیمت فعلی این خودرو در ایران نزدیک به ۲.۵ میلیارد تومان است. حال صحبت اینجا است که آیا خرید این خودرو به این قیمت کار عقلانی است یا خیر؟ باید در جواب این سوال گفت: اگر کمی بخواهیم واقعگرانه صحبت کنیم باید بگوییم که خرید فولکس واگن جی تی آی با این قیمت کاری غیر عقلانی است، زیرا این خودرو با این که یک خودرو آلمانی و اسپرت است ولی امکانات یک خودور ۲ میلیارد تومانی را در اختیار شما قرار نمی دهد.

 حتماً بخوانید: بررسی بی ام و سری ۱ ۲۰۱۶_۲۰۱۸ + مشخصات فنی سری ۱

امکانات رفاهی فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف GTi یک خودرو اسپرت آلمانی هست. پس نباید توقع زیادی از آپشن های مختلف در این خودرو باشید. ولی تا حد ممکن کابین این خودرو به شما امکانات رفاهی کاربردی را به شما می دهد و نمی گذارد شما هنگام رانندگی با این خودرو احساس ناراحتی کنید. باید گفت این خودرو عاری از آپشن های بیهوده است و هر آپشنی که داخل این خودرو به کار گرفته شده است کاملاً کاربردی است و شما حین رانندگی با این خودرو نهایت لذت از استفاده از آن ها را می برید.

فولکس واگن گلف GTiکابین گلف

حسی که شما از داخل این خودرو احساس می کنید، حسی اسپرت است. هنگامی که شما بر روی صندلی های سفت این خودرو می نشینید احساس می کنید در یک خودرو سوپر اسپرت هستید و رانندگی نسبتاً خشک این خودرو به شما لذت رانندگی یک خودرو آلمانی می دهد. این خودرو از طراحی داخلی زیبایی برخوردار است و می شود گفت شما در نگاه اول به داخل کابین این خودرو حس یک خودرو جذاب بروز را احساس می کنید.

حتماً بخوانید: تقابل فولکس گلف GTI و بی ام و سری ۱ هاچ بک

سواری فولکس گلف

هدف اکثر افرادی که خودروهای هاچ پک می خرند این است که سواری خوبی را بگیرند. شما با خرید این خودرو نه تنها حس یک رانندگی آرام را تجربه می کنید، بلکه حس رانندگی با یک خودرو کاملاً اسپرت را هم تجربه می کنید. کافی است شما پای خود روی پدال گاز بگذارید تا حس یک خودرو آلمانی را از این خودرو دریافت کنید. مطمئن باشید صدای خروجی از اگزوزهای این خودرو می تواند حال شما را بسیار خوب کند.

فولکس واگن گلف GTi

مشکلات فولکس واگن گلف

حرف از یک خودرو آلمانی توربوشارژر است، پس باید نگران حساسیت پیشرانه این خودرو به بنزین کشورمان باشید. موضوع بنزین در لیت خودرو کمی جدیدی تر از خودروهای دیگر است و دارندگان این خودرو حتماً باید از اکتان و بنزین سوپر استفاده کنند. موضوع هزینه نگهداری این نوع خودروها در شرایط نبود نمایندگی مناسب کمی مشتریان این نوع خودروها را دلسرد می کند. ولی باید گفت شما با خرید هر خودرو خارجی امروزه دچار مشکلات زیادی به دلیل تحریم ها هستید، پس موضوع هزنیه نگهداری بالا برای تمامی خودورهای خارجی صدق می کند، نه فقط فولکس واگن جی تی آی. خبر جالب این است که شرکت ماموت خودرو چند وقت پیش از تحریم های آمریکا خارج شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }