بعد از ما دیگران و نسل های بعد راجب ما چه می گویند؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

زندگی مهمتر از پول

امروزه در جامعه ایی زندگی می کنیم اکثر افراد به فکر پول درآوردن هستند و واین تفکر پول در آوردن ذهن آن ها را از مسائل مهم زندگی دور کرده است و به جای زندگی کردن مادیات را در اولویت زندگی خود قرار داده اند.

مادیات چیزی است که شما باید به دنبال آن بروید و آن را بدست بیاورید، ولی زندگی مانند مادیات نیست و برای داشتن لحظه های خوب در آن نیاز نیست شما کار عجیبی کنید، کافی است زندگی را باور و به آن اعتقاد داشته باشید.

باور های غلط در کسب درآمد

تا حالا فکر کرده اید از زندگی کردن در این دنیا چه چیزهایی می خواهید؟ پول، ماشین لوکس، خانه مجلل و … یا زندگی با آرامش، نشاط در زندگی، خانواده، سلامتی و … . کدام یک از این موارد را می خواهید در زندگی خود داشته باشید؟ اگر به این فکر هستید که همه ی این موارد را با هم داشته باشید، کاملاً در اشتباه هستید، زیرا شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نیاز به وقت بیشتر در شبانه روز و مهمتر از همه در کنار خانواده بودن را دارید.

هماهنگی بین کسب درآمد و زندگی کردن مهمرین کاری است که یک فرد می تواند در زندگی انجام دهد. منظور از همانگی این است که شما به اندازه ای کسب درآمد کنید که نیازتان است.

کسب درآمد به اندازه نیازتان از زندگی

ذات انسان زیاده طلب است و تنوع را دوست دارد. اگر شما به این باور برسید که نیازتان از زندگی چیست، بسیاری از دقدقه های زندگی خود را حل کرده اید.

امروزه ما شاهد تنوع زیادی در ماشین ها، خانه ها، لباس ها و … هستیم و برای داشتن هر یک از این ها انتخاب های زیادی داریم. ولی مشکل از اینجا شروع می شود که اکثر ما انتخاب صحیحی از این تنوع ها نداریم. این یک واقعیت است که شما احتیاج به یک زندگی مرفه دارید و باید برای رسیدن به آن تلاش های بسیار زیادی انجام دهید. شما برای داشتن زندگی مرفه، حتماً باید ماشین ۴ میلیاردی سوار بشوید و یک خانه ۴۰ میلیاردی داشته باشید؟ برای پاسخ به این سؤال به باور شما از زندگی احتیاج است.

باور داشتن به زندگی

باور داشتن به خانواده، باور داشتن به داشتن یک زندگی بدون دقدقه، باور داشتن به محبت، باور داشتن به سلامتی و … اینها بعضی از باورهای درست در زندگی است. ولی باور داشتن به ساعت چند میلیاردی، باور داشتن به پول بیش از حد نیاز، باور داشتن به ماشین لوکس و … بسیاری از موارد است که باورهای درست شما را نابود می کنند.

باور داشته باشید که اگر زمانی سلامتی نداشته باشید، شما نمی توانید از ماشین لوکس ۱۰ میلیاردی استفاده کنید. باور داشته باشید که پول شما بدون داشتن یک خانواده به هیچ کاری نمی آید.

میراث بعد شما

خیلی ها فکر می کنند که میراث فقط اموالی است که بعد فوت یک فرد به بازماندگان آن ها می رسد. خیر این گونه نیست و این یک باور نادرست است، زیرا افراد می توانند در زندگی به جز اموال خود میراثی چون محبت، دادن زندگی دوباره به دیگران، گذاشتن بدعت خوب و … را بعد زندگی خود به دیگران هدیه بدهند.

سعی کنید در زندگی خود میراث خوب به جای بگذارید این را بدانید گذاشتن اموال برای بازماندگان کار بسیار ساده اید است و شما با این کار خود کار خاصی انجام نداده اید و همه افراد روی زمین می توانند این عمل را انجام دهند. بیایید کمی با دیگران متفاوت باشید.

حرف اخر

از داشته های خود به نحو احسن استفاده کنید و این را بدانید شما یکبار در این دنیا زندگی می کنید، پس سعی کنید این فرصت یکباره را صرف افکار و اعمال بیهوده نکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }