فولکس واگن پاسات یک خودرو آلمانی با اصالتزمان مطالعه : ۳ دقیقه

فولکس واگن پاسات

فواکس واگن کار خود را در ایران با عرضه فولکس واگن بیتل شروع کرد. حال این خودرو سازی با اصالت آلمانی خودرویی به نام پاسات را به بازار جهانی معرفی کرده است. فولس واگن پاسات یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی محسوب می شود و این خودرو طرفدارهای زیادی در جهان دارد. پاسات در سال ۲۰۱۸ به واسطه شرکت ماموت خودرو به ایران وارد شد و با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان به مردم عرضه شد.

فولکس واگن پاساتطراحی ظاهری

کمپانی فولکس واگن برای طراحی پاسات انتخابی ساده داشته است و می شود گفت شما در نگاه اول به خودرو پاسات فکر نمی کنید که این خودرو در سال ۲۰۱۸ تولید شده است. ولی با این حال افرادی که به خودروهای آلمانی علاقه دارند می توانند از سادگی پاسات لذت کافی را ببرند. فولکس واگن در طراحی پاسات بیش تر از خطوط موازی استفاده کرده است و سعی بر این داشته که با همین خطوط موازی یک خودرو زیبا و نیمه لوکس را به مردم جهان ارائه بدهد.

حتماً بخوانید: هیوندای آزرا؛ آخرین خودرویی که مجوز ورود به ایران را دریافت کرد

امکانات رفاهی

هنگامی که داخل پاسات می نشینید حس آلمانی بودن خودرو را به خوبی احساس می کنید. طراحی داخل این خودرو مانند طراحی بیرون این خودرو ساده است و شما در آن احساس یک خودرو خانوادگی را کاملاً درک می کنید. در جلوی شما یک ساعت آنالوگ قرار دارد که به شما حس خودروهای لوکس را می دهد. در کل امکانات رفاهی این خود برای یک رانندگی لذت بخش کافی است.

فولکس واگن پاساترانندگی با فولکس واگن پاسات

اگر شما فردی باشید که با رانندگی خودروهای آلمانی آشنا باشید می توانید متوجه می شوید که پاسات واقعاً یک خودرو کاملاً آلمانی است و رانندگی با آن یک حس جذاب آلمانی را برای شما تداعی می کند و شما می توانید از رانندگی با گیربکس دو کلاجه این خودرو و موتور توربوشارژ آن لذت یک رانندگی خشن و آرام را حس کنید.

حتماً بخوانید: هیوندای سوناتا هیبرید یک سدان به صرفه

مشکلات فولکس واگن پاسات

وقتی صحبت از خودروهای آلمانی می شود مشکل پیشرانه بنزین همیشه مشتریان خودروهای آلمانی را در ایران آزار می دهد. پاسات هم یکی از خودروهایی است که مشتریان خود در این باب آزار می دهد. یک مشکل بزرگ گیربکس دو کلاچه این خودرو است که می تواند شما را در ترافیک ها و سر بالایی ها کمی آزار دهد و برای شما هزینه بردار باشد.

فولکس واگن پاسات

حتماً بخوانید: کیا اپتیما یک سدان برای چند نسل متفاوت

ارزش خرید

پاسات در ایران رقیب های به نام تالیسمان، آزرا گرنجور، سوناتا و اپتیما دارد. حال خیلی ها برایشان این سوال پیش می آید که (آیا خرید پاسات با این رقیب ها در بازار ایران کار صحیح است ؟) در پاسخ به این افراد باید گفت: رقیب اصلی این خودرو آزرا گرنجور است و شما می توانید با مبالغی مشابه صاحب این دو خودرو شوید. شما با خرید خودرو فولکس واگن پاسات صاحب یک برند آمانی می شوید. برندی با اصالت که در تولید محصولاتش بسیار دقت می کند.

ولی باید گفت شما با خرید رقیب این خودرو یعنی آزرا صاحب امکانات بیش تری می شوید و مهمتر از این خودرو آزرا حساسیتی که پاسات به پیشرانه بنزین کشورمان دارد را ندارد. باید گفت اگر به دنبال خودرویی نیمه لوکس و با امکانات رفاهی نسبتاً خوب هستید، پاسات بهترین گزینه برای شما است ولی اگر به دنبال یک خودرو با امکانات رفاهی مشابه و خدمات دهی مناسب و در آخر خودرویی نیمه لوکس هستید آزرا گرنجور بهترین انتخاب شما خواهد بود.

فولکس واگن پاساتبرگ برنده با خرید پاسات

شما با خرید این خودرو رانندگی آرام، امکانات رفاهی نسبتاً بالا، تهویه مطلوب، ایمنی بالا و از همه مهمتر یک کابین بی سر و صدا به خود هدیه می دهید.

باید فراموش نکرد یکی از مزیت های خوبی که با خرید این خودرو بدست می آورید کابینی آرام و بی سر و صدا است که حتی شما در خیلی از ماشین های لوکس میلیاردی نمی توانید بدست بیاورید. شاید برایتان جالب باشد که در ماموت خودرو جزء برترین نمایندگی های موجود در ایران است که بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }