با ۳ تا از آوسبیلدونگ های پردرآمد سال ۲۰۲۳ در آلمان آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

آوسبیلدونگ پردرآمد ۲۰۲۳

اکثر افرادی که قصد دارند به کشور آلمان مهاجرت کنند، حتماً با آوسبیلدونگ آشنایی دارند. آوسبیلدونگ یکی از مسیرهای خوب برای آموزش حرفه ای است که شما بدون پرداخت هزینه ای می توانید علاوه بر دریافت حقوق در طول دوره به گرفتن اقامت آلمان نزدیک شوید. در این مطلب ما به سراغ سه تا از آوسبیلدونگ پردرآمد ۲۰۲۳ پرداخته ایم. فقط توجه داشته باشید که حقوق ذکر شده میانگین درآمد ناخالص در طول دوره است و حقوق شما بعد از دوره آموزشی بسته به شرایط شغلی تان تغییر خواهد کرد.

Schiffsmechaniker/in

مسئول عملیات، تعمیر و نگهداری سیستم ها و ماشین های فنی، بارگیری تجهزات، نظارت بر ایمنی بار و تجهیزات ایمنی و نگهبانی روی عرشه فرماندهی و موتورخانه برعهده مکانیک کشتی است. این کار به دلیل اینکه کارهای فنی زیادی دارد، درآمد خوبی هم دارد.

حقوق ناخالص سال اول آموزش ۱۰۴۵ یورو، سال دوم ۱۳۰۵ یورو و در سال آخر ۱۸۰۵ یورو در ماه است.

Pflegefachmann/-frau

یکی از آوسبیلدونگ های پردرآمد پرستاری است. بهتر است بدانید که شما فرقی ندارد که در بیمارستان، خانه سالمندان یا مؤسسات مشابه کار می کنید در هر صورت به عنوان متخصص پرستاری شما در سال اول ماهی ۱۱۶۵ یورو، سال دوم ۱۲۳۰ یورو و در سال سوم ۱۳۳۰ یورو دریافت می کنید.

حتماً بخوانید: هنگام خرید خودرو در آلمان به این موارد حتماً توجه کنید

Fluglotse/-lotsin

قابل توجه شما کنترل ترافیک هوایی رتبه اول را در درآمد دارد. فرقی ندارد که شما در برج مراقبت کار می کنید یا در مرکز فرود و تیک آف هواپیما در هر صورت مسئولیت زیادی برعهده شما است. آموزش این دوره به دو مرحله تئوری و علمی تقسیم می شود. در ۱.۵ سال اول آموزش درآمد ناخالص شما ۱۱۵۰ یورو است. حال زمانی به قسمت دوم آموزش می روید حقوق شما بین ۴ تا ۶ هزار یورو است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }