Docker ،GitHub ،Postman و … از ابزارهای مهم برنامه نویسی هستندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

ابزارهای مهم برنامه نویسی

همانطور که می دانید ابزارهای برنامه نویسی انواع مختلفی دارند. ما در این مطلب به سراغ بررسی مختصر ابزارهای GitHub ،Docker ،Postman ،GitKraken Visual Studio Code،Visual Studio و … رفته ایم.

GitHub

همانطور که می دانید گیت هاب یک سرویس میزبانی وب محسوب می شود. این سرویس میزبانی بیش از ۱۰۰ میلیون مخزن Git دارد. این ابزار که اکنون ۴۰ میلیون کاربر دارد برای پروژه هایی که از سورس کد کیت استفاده می شود طراحی شده است.

Docker

اگرچه این ابزار نسبت به سال های پیش جایگاه خود را از دست داده است، ولی هنوز هم جزء کاربردی ترین ابزارهای سال ۲۰۲۰ به حساب می آید. ابزار داکر یک پلتفرم Container Platform است که برای ساخت، مدیریت و برقراری امنیت در نرم افزارها مورد استفاده قرار می گیرد.

Postman

یکی از محبوب ترین ابزارهای برنامه نویسی ابزار Postman است. این ابزار یک پلتفرم اشتراکی برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه API است.

GitKrakenGitKraken

این ابزار یک رابط کاربری گرافیکی GUI به شمار می آید و در پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می شود. این ابزار در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و بسیاری از برنامه نویس ها با استفاده از این ابزار به کمک دیگر ابزارهایی مثل گیت لب و گیت هاب برای مدیریت سورس های خود استفاده می کنند.

Visual Studio Code

برنامه نویسان از این ابزار به عنوان یک ویرایشگر کد استفاده می کنند. این ابزار برای توسعه و اشکال زدایی اپلیکیشن های وب یا کلاد مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به سایت Stackoverflow مراجعه کنید این ابزار بیشترین رای را در محیط توسعه اپلیکیشن کسب کرده است.

حتماً بخوانید: یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی پی اچ پی است

Visual Studio

بسیاری Visual Studio Code را با این ابزار اشتباه می گیرند. Visual Studio شامل ابزارها و سرویس های متنوعی است که در اکثر پلتفرم های زبان برنامه نویسی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بهتر است بدانید که این ابزار جزء بهترین IDE های سال ۲۰۲۰ به شمار می آید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }