یکی از اقدامات لازم برای دخترزایی نمک نخوردن استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

اقدامات لازم برای دخترزایی

هرچند که نمی شود راهکارهای صد درصدی را برای تعیین جنسیت ارائه داد، ولی بعضی از کارها قبل از اقدام به بارداری می تواند در تعیین جنسیت تأثیرگذار باشد. در این مطلب ما به طور کاملاً خلاصه به اقدامات لازم برای دخترزایی اشاره کرده ایم.

شرایط اسیدی واژن حفظ شود

اسپرم های حاوی کروموزوم X برای زنده ماندن به شرایط اسیدی احتیاج دارند تا شانس دخترزایی افزایش پیدا کند. پی بهتر است در زمان رابطه جنسی خانم به ارگاسم نرسد.

استفاده از محلول آب و سرکه

همانطور که اشاره شد هرچه واژن حالت اسیدی داشته باشد، شانس دخترزایی افزایش پیدا می کند. حال برای اینکه واژن حالت اسیدی پیدا کند شما قبل از رابطه جنسی واژن خود را با محلول آب و سرکه شستشو دهید.

زمان مناسب اقدام به رابطه جنسی

دو الی سه روز قبل از تخمک گذاری بدن حالت اسیدی تر دارد و در این زمان داشتن رابطه جنسی می تواند شانس بارداری دختر را افزایش دهد.

پوزیشن مناسب

یکی از اقدامات لازم برای دخترزایی این است که زوجین باید هنگام اقدام به بارداری پوزیشن سطحی داشته باشند و دخول عمیق صورت نگیرد.

چه غذاهایی برای دختردار شدن بخوریم؟

برای دختردار شدن حتماً از غذاهایی استفاده کنید که سرشار از کلسیم و منیزیم باشد. به طور مثال مصرف مواد غذایی مثل دوغ، شیر، کشک و … می تواند در این زمینه کمک شایانی به شما کند. به این موضوع هم توجه داشته باشید که مصرف غذاهایی که پتاسیم و سدیم بالایی دارند اصلاً برای خواسته شما خوب نیستند.

حتماً بخوانید: بهترین فاصله زمانی بین دو بارداری ۳ سال است؟

نمک نخورید

برای دخترزایی شما باید مصرف نمک را تا جایی که امکان دارد کم کنید. به طور مثال مصرف مواد غذایی مثل خیارشور، زیتون، موز، چیپس و … برای شما ممنوع است.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }