پروژکتور پوشیدنی هیومین؛ گجتی که شاید جای تلفن های همراه را بگیردزمان مطالعه : ۲ دقیقه

هوش مصنوعی هیومین

۱۷ تا ۲۱ ماه آپریل بود که در جریان رویداد تد سال ۲۰۲۳ یک گجت پوشیدنی مبتنی بر هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد. این اتفاق توانست حواشی زیادی را در جهان ایجاد کند و مردم جهان را به این فکر بیندازد که دیگر عمر گوشی های فعلی به پایان رسیده است.

در این جریان عمران چودری طراح سابق اپل از یک پروژکتور پوشیدنی در مبتنی بر هوش مصنوعی هیومین رونمایی کرد. البته باید گفت از یک پروژکتور پوشیدنی مبتنی بر چت بات هوش مصنوعی ChatGPT رونمایی کرده است.

طرز استفاده از این محصول

همانطور که شما در ویدیوهای منتشر شده مشاهده کردید، عمران چودری گجت پوشیدنی را بر ژاکت خود سنجاق کرده بود و دستان خود را مقابل آن قرار داده بود و تصاویری از پروژکتور بر روی کف دستان آن افتاده بود.

آیا هوش مصنوعی هیومین می تواند جایگزین تلفن های همراه شود؟

بله می شود از این گجت به عنوان یک تلفن همراه استفاده کرد، زیرا عمران چودری در زمان رونمایی از این محصول با همسر خود تماس تلفنی برقرار می کند. البته به این موضوع اشاره می کند که این دستگاه مستقل از یک تلفن همراه هوشمند عمل خواهد کرد.

آیا این محصول پلتفرم خاصی دارد؟

طبیعتاً یک دستگاه بودن صفحه نمایش که با صدا کار می کند نرم افزارهای ویژه خود را می طلبد. پس ما شاهد یک پلتفرم نو خواهیم بود.

حتماً بخوانید: نسل Z؛ نسلی که به نت معروف است

آیا این محصول رایگان خدمات می دهد؟

فعل حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و هزینه این محصول صادر نشده است، اما انتظار می رود خرید این محصول طبق یک برنامه ریزی صورت گیرد. بهتر است بدانید که شما برای استفاده از این گجت پوشیدنی نیاز به هوش مصنوعی دارید. حال شما برای دسترسی بدون محدودیت به چت بات هوش مصنوعی ChatGPT باید ماهانه ۲۰ دلار هزینه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }