پر کردن سطح آشغال های لندن یکی از روش های مارکتینگ ردبول استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مارکتینگ ردبول

همیشه تبلیغات در دنیا حرف اول را می زند و اکثر کمپانی های بزرگ بخشی از درآمد خود را صرف تبلیغات می کنند. حال بعضی از کمپانی ها مثل ردبول در تبلیغات خود خلاقیت به خرج می دهند و زودتر از دیگر برندها به نتیجه می رسند.

دادن نوشیدنی رایگان

یکی از حرکت های هوشمندانه ردبول در زمینه بازاریابی این بود که او در کافه هایی که افراد جوان بیشتر در آن تردد داشتند، می رفت به بعضی ها یک نوشیدنی رایگان می داد. این کار او در جلب توجه دیگران بسیار تأثیر داشت.

سطل آشغال های لندن

یکی دیگر از کارهای جالب ردبول در زمینه مارکتینگ پر کردن سطل های آشغال لندن بود. با این کار هر فردی که چیزی درون سطل آشغال می انداخت متوجه تعداد زیادی بطری خالی میشد. بنابراین افراد فکر می کردند که این نوشیدنی خیلی در بین مردم محبوبیت دارد و بد نیست که برای یکبار هم شده مزه این نوشیدنی را تست کنند.

مارکتینگ ردبولمسابقات ورزشی

برند ردبول معمولاً در اکثر ورزش های هیجان انگیز مثل مسابقات فرمول ۱، موتور سواری، فوتبال و … اسپانسر می شود.

صنعت فیلم و مستند

ردبول حتی برای تبلیغ خود ۲ میلیون دلار هزینه کرد و بودجه ساخت فیلم مستند The Art of Flight که موفق شد امتیاز ۸.۳ را از مخاطبانش در IMDB بگیرد، داد.

حتماً بخوانید: با این ۳ روش محصولات خود را با قیمت بیشتری بفروشید

کمپین Stratos

ردبول در سال ۲۰۱۲ اسپانسر یک چترباز اتریشی می شود که از ارتفاع ۳۸ کیلومتری زمین سقوط کند. این سقوط بیش از ۴ دقیقه و ۱۹ ثانیه طول می کشد و چترباز اتریشی موفق می شود اولین فردی باشد که بدون موتور جت سرعت صوت را بشکند.

نکته جالب اینجاست که اسپانسرینگ این کمپین برای ردبول ۳۰ میلیون دلار هزینه گذاشت. اما ردبول از این سقوط آزاد که به صورت زنده در حال بخش بود و ۸ میلیون نفر بیننده داشت، توانست به ۱.۶ میلیارد دلار فروش برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }