افراد خیانت دیده حق دارند که به دیگران اعتماد نکنندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

افراد خیانت دیده

یکی آسیب زننده ترین رفتارهایی که ممکنه افراد در رابطه انجام دهند، خیانت است. این نوع رفتار می تواند آسیب جدی به شریک عاطفی وارد و فرد را وارد شرایط سختی از زندگی کند. جالب است بدانید که نزدیک ۹۰ درصد افرادی که خیانت کرده اند، می گویند اگر به قبل برمی گشتیم هیچ وقت اینکار را انجام نمی دادیم. پس افرادی که در فکر انجام این کار هستند حتماً به عواقب کار خود فکر کنند.

اعتماد نکنید

روانشناسان به افراد خیانت دیده این حق را می دهند که نتوانند به کسی اعتماد کنند. پس طبیعی است شما بعد از اتمام رابطه عاطفی نسبت به دیگران بد بین باشید و به راحتی به فردی اعتماد نکنید. بابت این موضوع خود را سرزنش نکنید و باید به خود وقت بدهید تا شرایط بهبود پیدا کند.

بخششی وجود ندارد

همانطور که شما می دانید و ما می دانیم بخشش می تواند سبب آرامش هر فردی در این دوره شود. اما توجه داشته باشید که اجباری نیست که فرد خیانت دیده را ببخشید. نمی دانیم که شما می خواهید به رابطه موجود ادامه دهید یا خیر، ولی می دانیم که شما شاید تا سال ها نتوانید آن فرد را ببخشید.

شما مقصر نیستید

خیلی از افراد خیانت کننده سعی دارند باعث و بانی اشتباه خود را همسرشان بدانند. ولی در واقعیت اگر اوضاع رابطه خوب نبوده او می توانسته به جای خیانت تصمیم به جدایی بگیرد. پس هیچ وقت شما در هیچ شرایطی خود را مقصر این اتفاق ندانید.

به حرف های دیگران توجهی نکنید

هیچ وقت افراد خیانت دیده نباید به سخنان غیرکارشناسه دیگران توجهی کنند. در این مواقع حتماً برای بهبود شرایط خود از یک فرد متخصص کمک بگیرد و خود تصمیم بگیرید که باید به رابطه موجود ادامه دهید یا خیر.

حتماً بخوانید: در دوران بعد از خیانت اینگونه رفتار کنید

می شود ادامه داد

خیلی ها هستند که بعد از خیانت به رابطه ادامه می دهند. البته افرادی که بعد از خیانت به رابطه ادامه داده اند به احتمال خیلی زیاد از یک زوج درمانگر متخصص کمک گرفته اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }