بی ام و XM لیبل رد؛ قوی ترین محصول جاده ای تاریخ Mزمان مطالعه : ۲ دقیقه

بی ام و XM لیبل رد

همانطور که می دانید در زمان معرفی بی ام و XM، بی ام و وعده یک نسخه قوی تر از این خودروی هیبریدی خود را داده بود. حالا که ما داریم این مطلب را می نویسیم آن نسخه قوی رونمایی شده و ما شاهد یک شاسی بلند باواریایی هستیم که ۷۴۸ اسب بخار قدرت تولید می کند.

بی ام و XM لیبل ردمشخصات فنی

از تک موتور الکتریکی شروع می کنیم که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. اسب بخار این موتور الکتریکی در نسخه لیبل رد همانند نسخه معمولی است، اما در گشتاور ما شاهد یک افزایش ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور هستیم. با این اوصاف تمام آن افزایش نیروی قوای محرکه این خودروی جذاب برعهده پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو است.

این موتور V8 در قبل ۴۹۰ اسب بخار قدرت تولید می کرد، اما در لیبل رد این عدد به ۵۸۵ اسب بخار تغییر کرده است. همچنین گشتاور پیشرانه بنزینی این خودرو از ۶۵۰ با ۷۲۵ نیوتن متر گشتاور تغییر پیدا کرده است. البته که بی ام و یک سیستم پیش دنده را هم بین موتور الکتریکی و گیربکس قرار داده که سبب شده گشتاور موتور الکتریکی به ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور برسد.

راحت تر بگوییم: موتور بنزینی و الکترکی هر دو ۷۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند که می توانند بی ام و XM لیبل رد را در زمان ۳.۷ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسانند. ناگفته نماند که حداکثر سرعت این خودرو روی ۲۵۰ تا محدود شده، اما خریداران می توانند با سفارش پکیج راننده M این عدد را به ۲۸۰ برسانند.

بی ام و XM لیبل رد

طراحی ظاهری

در نمای ظاهری ما همان XM را تنها با ورود لاین های قرمز به نقاط مختلف اجزای بدنه مشاهده می کنیم. البته که این نسخه از XM با ۵۰ رنگ مختلف به بازار عرضه می شود.

بی ام و XM لیبل ردکابین

کابین این خودرو هم از رنگ قرمز در امان نمانده و شما می توانید در نقاط مختلف مثل صندلی ها، روی دری ها، کنسول میانی، صفحه آمپر و … شاهد ورود رنگ قرمز باشید.

حتماً بخوانید: بی ام و XM؛ اولین محصول اختصاصی بی ام و و قدرتمندترین خودروی شاسی بلند جهان

خرید

در گذشته بی ام و برای این نسخه قیمت حدودی ۱۸۵ هزار دلار را مطرح کرده بود، اما حالا باید صبر کنیم تا این خودرو در ماه آگوست از کارخانه کارولینای جنوبی خارج شود تا قیمت اصلی آن را متوجه شویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }