این ۴ مورد می تواند از نشانه های طلاق عاطفی باشدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

نشانه های طلاق عاطفی

زوج هایی که دچار طلاق عاطفی می شوند دیگر نشانی از صمیمیت و محبت در آنها دیده نمی شود. البته که تعهد و رابطه جنسی در روابط آنها وجود دارد و به آن پایبند هستند.

طبیعتاً افراد در این نوع روابط به دنبال زندگی و علایق شخصی خود هستند و محبت و علاقه بین آنها وجود ندارد.

اولویت همسر

از نشانه های طلاق عاطفی می توان به اولویت نداشتن همسر اشاره کرد. در واقع فرد در زندگی به همسر خود بی اهمیت است و جایگاه همسرش برای او همانند یک دوست کاری است.

اشتراکی وجود ندارد

از دیگر نشانه ها می توان به نداشتن برنامه های مشترک اشاره کرد. در واقع زندگی این نوع زوجین بیشتر با برنامه های فردی می گذرد و کمتر پیش می آید که شما یک سفر مشترک، خلوت مشترک، صحبت مشترک و … در زندگی این افراد ببینید.

علاقه ای به نزدیکی وجود ندارد

زوجین زمانی که از یکدیگر طلاق عاطفی می گیرند دیگر برایشان سخت می شود که باهم ارتباط برقرار کنند و از هرچیزی که آنها را بهم نزدیک کند متنفر می شوند.

جالب است بدانید که بعضی از زوجین هستند که برای این دوری خود یک جلوه مثبت می دهند. به طور مثال کار و اهداف خود را دلیلی بر این دوری که به جود آمده می دانند.

تلاش نکردن برای بهبود شرایط

اکثر افراد در این مواقع به دلیل نداشتن علاقه نسبت بهم و ناکامی های متناوب دیگر تلاشی برای بهبود رابطه نمی کنند و ناامیدی کل رابطه آنها را فرا می گیرد.

حتماً بخوانید: طلاق عاطفی؛ خانه ای که در آن عشق و علاقه ای نیست
در آخر

شاید بعضی از این نشانه ها را در رابطه خود تجربه می کنید و رابطه شما دچار طلاق عاطفی شده است. اگر دوست دارید شرایط شما بهبود پیدا کند حتماً از یک زوج درمانگر متخصص کمک بگیرید.

بهتر است در این دوره سریع تصمیم به جدایی نگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }