برای داشتن یک خانه مینیمال به این ۸ نکته توجه کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

خانه مینیمال

خیلی ها هستند که به سادگی علاقه زیادی دارند. حتی این افراد استایلی بسیار ساده و خیلی شیک دارند. طبیعتاً این اشخاص دوست دارند در خانه ای سکونت داشته باشند که دکوراسیون آن مینیمال باشد.

ورود طبیعت به خانه

سعی کنید از یک عنصر طبیعی در فضای منزل خود بهره ببرید. به طور مثال گذاشتن یک گلدان ساده و کوچک در محیط خانه می تواند محیط را بسیار جذاب کند.

دیوارها

از اینکه دیوارهای خانه شما خالی مانده هراسی نداشته باشید. بهتر است برای داشتن یک فضای مینیمال تر رنگ دیوارهای شما سفید باشد.

اکسسوری ها

از اکسسوری های کاملاً ساده و کاربردی استفاده کنید. به طور مثال خرید گلدان های ساده، جاشعمی، سینی های چوبی جذاب و … می تواند گزینه ی خوبی برای اکسسوری های منزل شما باشد.

خرید با برنامه داشته باشید

اگر به دنبال یک دکوراسیون مینیمال هستید، حتماً هنگام خرید وسایل منزل به شکل و رنگ کالاها توجه زیادی داشته باشید. اینکه بخواهید مبل خود را قرمز خریداری کنید و پرده های منزل خود را سبز، مطمئناً از ایجاد آن فضای مینیمال در منزل خود عقب می مانید.

خانه مینیمالاز ورود نور به خانه استقبال کنید

یکی از ویژگی های خانه های مینیمال استفاده از پرده های ساده و سبک است. این نوع پرده ها اجازه می دهند نور به خانه شما بتابد و چیدمان فضای منزل شما را جذاب تر کنند.

بد نیست هنگام شب هم از یک آباژور استیل بزرگ که نور متمرکزی دارد استفاده کنید.

مبلمان ساده و کاربردی

از مبلمانی استفاده کنید که فضای منزل شما را خلوت نگه دارد. البته که باید به کاربرد آن هم توجه زیادی داشته باشید. مبلمان L شکل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد، فقط هنگام خرید به این فکر کنید که از آن مبل بعضی اوقات می خواهید برای استراحت کردن و حتی به عنوان میز استفاده کنید.

حتماً بخوانید: ویژگی های سبک دکوراسیون مینیمال

مدیریت فضا

یک دکوراسیون مینیمال احتیاج به مدیریت فضای خوب دارد. حتماً برای مدیریت فضای خود از نظم دهنده مختلف استفاده کنید.

هرچه ساده بهتر

مبل، استکان، میز، آباژور و … هر آیتمی که در منزل خود استفاده می کنید، بهتر است شکلی ساده و رنگی خنثی و روشن داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }