از رفتارهای اشتباه در رابطه برآورده کردن تمام نیازهای پارتنر خود استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

رفتارهای اشتباه در رابطه

خیلی از ما به دلیل آگاهی نداشتن روی رفتارهای اشتباه خود سبب می شویم شریک عاطفی مان را از خود خسته و دور کنیم.

متأسفانه بعضی های فکر می کنند زمانی که فردی با آنها وارد یک رابطه عاطفی می شود باید تمام وقت در خدمت آنها باشد و تمام هوش و حواس آن فرد به آنها باشد. این نوع توقعات بی جا می تواند سبب دوری افراد از یکدیگر شود.

او همه زمان ها را نمی تواند به شما اختصاص دهد

ما نباید توقع داشته باشیم که تمام زمان بیکاری اش را به ما اختصاص دهد. او نیاز دارد که زمان هایی را به خود اختصاص دهد و دوست دارد بعضی اوقات با خود وقت بگذراند.

برآورده کردن نیازها

شما هم در زندگی مشترک خود نیازها و خواسته هایی دارید و حتماً باید به نیازهای شما در رابطه مشترک پاسخ داده شود. اما خب در خیلی از زمان ها شما خواسته های خود را فراموش می کنید و تمام وقت انرژی خود را صرف برآورده کردن نیازهای پارتنر خود می کنید. هیچ وقت سعی نکنید خارج از توان خود نیازهای فرد مقابل را برآورده کنید.

او باید متوجه شود شاید روزی شما از او جدا شوید

خیلی ها در رابطه مشترک سعی دارند این اطمینان را به شریک عاطفی خود بدهند که تحت هیچ شرایطی او را ترک نخواهند کرد. این نوع رفتار سبب می شود فرد در رابطه آسیب های جدی ببیند.

بگذارید او از شما فاصله بگیرد

اگر شمایی که این مطلب را می خوانید بانو هستید، بهتر است بدانید عقب نشینی همسرتان در بعضی از مواقع کاملاً طبیعی است. بهتر است برای درک بهتر این موضوع این مطلب را بخوانید.

اما در کل اگر همسرتان بعضی اوقات از شما فاصله گرفت دائم از او نپرسید که چرا مثل قبل به شما توجه نمی کند. روی سخن ما در این مورد هم با آقایان هست و هم با بانوان.

حتماً بخوانید: آیا یک فرد درونگرا با برونگرا می تواند ازدواج کند؟

ما همه چیز و همه کس نیستیم

یکی از رفتارهای اشتباه در رابطه این است که ما فکر می کنیم شریک عاطفی همیشه باید ما را در همه ی موقعیت ها به همه چیز و همه کس ترجیح دهد.

حتماً بخوانید: اصول یک رابطه عاطفی سالم چیست؟

ناراحتی بیش از حد

کمی حساسیت خود را نسبت به رفتارها و صحبت ها کم کنیم. اینکه بخواهید به خاطر هر رفتار و سخنی ناراحت و دلخور شوید، مطمئناً روزی در رابطه خود دچار اختلاف می شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }