در چنین شرایطی به شریک عاطفی خود فرصتی دوباره بدهیدزمان مطالعه : ۱ دقیقه

فرصتی دوباره

ما می گوییم قبل از جدایی بهتر است به بعضی نکات توجه کنید، شاید رابطه شما ارزش بازگشت را داشته باشد و بهتر است شما به یکدیگر فرصتی دوباره بدهید.

دوست داشتن

دوست داشتن یکی از مهمترین مواردی است که باعث می شود افراد به رابطه موجود پایبند بمانند. اما باید توجه داشته باشید که اگر رابطه ای مشکل جدی دارد علاقه و ارتباط نمی تواند راه نجات خوبی برای زوجین باشد. ولی باید توجه داشته باشید که علاقه و دوست داشتن می تواند نیروی بسیار خوبی برای زوجینی باشد که قصد دارند از یکدیگر دوری کنند.

پایه ها و ارزش ها

اشتراکاتی مثل عقاید مذهبی، مسائل خانوادگی، مسائل مالی، اخلاقی و … می توانند پایه های قوی یک زندگی مشترک باشند. اگر رابطه عاطفی شما چنین اشتراک و ارزش های مشترک دارد بهتر است هنگام مشکلات به یکدیگر فرصت دوباره بدهید و خیلی سریع تصمیم به جدایی نگیرید.

هر دو شما تلاش می کنید

روابط عاطفی که هر دو فرد به رابطه موجود متعهد هستند و هر دو اقدامات لازم برای ترمیم رابطه را انجام می دهند و قبول کرده اند برای تغییر و ساختن آماده هستند، ارزش فرصت دوباره دادن به یکدیگر را دارد.

حتماً بخوانید: کشمکش خود از مراحل تشکیل یک رابطه عاطفی است

شناخت مشکلات

نداشتن شناخت کافی روی مشکلات و مدیریت نکردن آنها می تواند فرصت دوباره ترمیم را از رابطه شما بگیرد. مشکلات مالی، مسائل خانوادگی، کار و … می تواند روی کیفیت رابطه شما تأثیر زیادی بگذارد. بهتر است این قبیل از مشکلات را مدیریت کنید و اگر احتیاج بود حتماً از یک مشاور کمک بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }