پوست اضافی شکم بعد از زایمان به راحتی از بین نمی رودزمان مطالعه : ۱ دقیقه

پوست اضافی شکم بعد از زایمان

حدوداً می شود گفت پوست ناحیه شکم اکثر مادران بعد از زایمان حالت افتاده دارد. طبیعتاً این اتفاق به دلیل کشیدگی پوست در طول دوران بارداری رخ داده است.

قبل از شروع مطلب اگر باردار هستید و قصد سزارین دارید و کاندیدای مناسب جراحی مینی ابدوپلاستی هستید، حتماً از پزشک خود مشورت کنید.

ورزش کردن

متأسفانه این نوع افتادگی پوست را نمی شود با تمرینات ورزشی از بین برد، زیرا شما تنها می توانید چربی ها را با ورزش کردن از بین ببرید. پس ورزش کردن نمی تواند در این مورد به شما کمکی کند.

جراحی مینی ابدوپلاستی

تنها راه و مسیر برداشتن پوست اضافی شکم بعد از زایمان جراحی مینی ابدوپلاستی است. البته که باید قبل از این جراحی فرد مورد بررسی قرار گیرد تا پزشکان متوجه شوند چه نوع جراحی مناسب فرد است.

متخصص زنان

اگر شرایط فرد به گونه ای باشد که نیاز به جراحی ابدومینوپلاستی کامل و یا برداشتن پوست اضافی زیر شکم نباشد، متخصص زنان می تواند این جراحی را انجام دهد.

به طور کلی زمانی متخصص زنان می تواند این جراحی را انجام دهد که میزان بافت چربی بیمار زیاد نباشد و تنها مقداری از پوست شکم چروک شده باشد.

حتماً بخوانید: علائم افسردگی بعد از زایمان چیست و چه مواردی علائم آن را تشدید می بخشد؟
جراح پلاستیک

اگر بافت چربی در نواحی مختلفی چون شکم، پهلو و بالای ناف باشد و پوست بسیار چروکیده شده باشد و فرد احتیاج به یک جراحی ابدومینوپلاستی کامل داشته باشد، آنگاه یک جراح پلاستک باید عمل شما را انجام دهد.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }