پنهان کاری در ازدواج می تواند عواقب بدی داشته باشدزمان مطالعه : ۱ دقیقه

پنهان کاری در ازدواج

اکثر افراد زمانی که به فردی علاقه مند می شوند دوست ندارند در هیچ صورتی جدایی بین آنها پیش بیاید. برای همین موضوع متأسفانه افراد دست به پنهان کاری هایی می زند که ممکن است در آینده در روند زندگی مشترک اختلالاتی ایجاد شود.

رابطه های قبلی شما

اگر قبل از ازدواج با فردی رابطه ی جدی مثل ازدواج یا نامزدی داشته اید حتماً بایستی پارتنر شما از این موضوع باخبر شود. اگر بخواهید از گفتن این موضوع طفره بروید مطمئن باشید استارت اولین بی اعتمادی را در رابطه خود زده اید.

اعتیاد

همسر آینده شما باید از اعتیاد شما به هر نوع مواد مخدر اطلاع داشته باشد. پس حتماً اگر اعتیادی وجود دارد آن را با همسر آینده خود در میان بگذارید و برای ترک آن چاره ای بیندیشید.

مسائل مالی

یکی از پنهان کاری هایی که قبل از ازدواج می تواند زوج ها را در آینده با بن بست جدی مواجه کند، شفاف سازی نکردن مسائل و انتظارات مالی است. پس کاملاً سر این موضوع قبل از ازدواج با همسر خود به توافق برسید.

مسائل خانوادگی

اگر مشکلی با خانواده خود دارد و فکر می کنید در آینده امکان دارد در زندگی مشترک شما تأثیری بگذارد، حتماً آن موضوع را با همسر آینده خود در میان بگذارید.

حتماً بخوانید: آیا یک فرد درونگرا با برونگرا می تواند ازدواج کند؟

بیماری ها

اگر به بیماری مبتلا هستید و این بیماری می تواند در زندگی مشترک شما اختلال ایجاد کند، نباید بیماری خود را پنهان کنید و حتماً باید قبل از ازدواج آن را مطرح کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }