منصوری گرونوس کوپه ایوو C؛ بنز G کلاس، ولی از نوع کوپهزمان مطالعه : ۲ دقیقه

منصوری گرونوس کوپه ایوو C

منصوری بعد از لامبورگینی اوروس وناتوس کوپه ایوو C اینبار به سراغ مرسدس بنز G رفته است و درهای عقب آن را برداشته و مکعب عشق بنز را به یک خودروی کوپه تبدل کرده است. علاوه بر تغییرات ظاهری موتور این خودرو هم بهبودهایی را تجربه کرده است.

منصوری گرونوس کوپه ایوو Cطراحی ظاهری

قرار از گرونوس کوپه ایوو C تنها ۸ عدد تولید شود که هر یک از خریداران می توانند خودروی خود را شخصی سازی کنند. اما خب فعل حاضر ما می توانیم تصاویر نمونه فلودیوم کروم اتمسفر را ببینیم.

بهتر است از تغییرات عمده ای که در بنز G کلاس رخ داده است شروع کنیم. در ابتدا که جی کلاس استاندار چهاردر تبدیل به یک خودروی کوپه دودر شده است. نکته جالب این است که آن دودری که باقی مانده همانند خودروهای رولزرویس باز می شود. پس طبیعتاً منصوری لولاهای در را هم جا به جا کرده است.

میریم سراغ ستون B این خودرو که مهندسان منصوری آن را به عقب کشیده اند و صفحات شیشه ای بزرگی را جایگزین ستون C کرده اند. این اتفاق عمده ترین تغییراتی است که شما می توانید در این خودرو مشاهده کنید.

از دیگر تغییرات می توان به دو چراغ مه شکنی که موازی و همرنگ سقف این خودرو است اشاره کرد. البته که خود بالچه کوچک تمام فیبرکربنی نیز جذابیت زیادی را ایجاد کرده است. قسمت دیگر هم که جلب توجه می کند، کاپوت فیبرکربنی این خودرو است.

در کل رنگ و کوپه بودن این خودرو چشم ها را به خود خیره می کند.

منصوری گرونوس کوپه ایوو Cکابین

همانند دیگر خودروهای کوپه شما برای نشستن در ردیف عقب باید صندلی های جلو را خم کنید. توجه داشته باشید که منصوری اعلام کرده است که این تغییر سبب نشده که تغییری در فناوری ایمنی مرسدس بنز ایجاد شود.

درون گرونوس کوپه ایوو C همانند بیرون آن قابلیت شخصی سازی دارد. قابل توجه آن عزیزانی که دوست دارند ماشین ضدگلوله یا نظامی سوار شوند؛ منصوری این امکان را به شما داده است که در صورت تمایل این خودرو کوپه را ضدگلوله کنید.

منصوری گرونوس کوپه ایوو Cمشخصات فنی

راحت بگوییم: ۹۰۰ اسب بخار و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور. این پیشرانه قوی می تواند تنها در ۳.۳ ثانیه این خودرو قول پیکر از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این را هم بدانید که حداکثر سرعت گرونوس بر روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }