صحبت نکردن با یکدیگر یکی از عوامل نابود کننده رابطه استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

عوامل نابود کننده رابطه

برای آرامش زندگی خود چقدر وقت صرف می کنید؟

آیا هر دو شما برای یک زندگی مشترک تلاش می کنید؟

آیا همراه و رفیق یکدیگر هستید؟

حتماً این مطلب برای عوامل نابود کننده رابطه عاطفی مختصر است، اما همین موارد کوچکی که در این مطلب اشاره شده برای بسیاری از زوجین غریبه است.

با یکدیگر صحبت کنید

به هرج و مرج های زندگی خود اجازه ندهید که شما را از همسرتان دور کند. یک رابطه عاطفی هیچ وقت بدون ارتباط کلامی موفق نخواهد شد. پس حتماً در زندگی مشترک خود برای صحبت با یکدیگر وقت بگذارید.

اضطراب عاملی برای نزدیک شدن

خیلی از ما در زندگی منتظر فضای آرامی هستیم که استرس و اضطراب خود را آنجا تخلیه کنیم. اکثر ما این فضا را در خانه خود پیدا می کنیم. اما خب چرا ما از منطقه آرامش برای تخلیه استرس و اضطراب استفاده می کنیم. زندگی خوب است که استرس و اضطراب ما سبب نزدیک شدن به همدیگر شود. ما در زمان هایی که آشفته هستیم احتیاج به همدم داریم. پس نگذارید مشکلات شما را از همدمتان دور کند.

اولویت شما همسرتان است

زمانی که شما ازدواج کردید باید همیشه اولویت اول شما همسرتان باشد. یکی از عوامل نابود کننده رابطه های عاطفی اولویت قرار دادن خانواده ها است. قبول داریم که پدر، مادر، برادر و خواهر شما افراد مهم زندگی شما هستند، اما زمانی که شما ازدواج کردید تنها یک اولویت دارید و آن همسرتان است. پس سعی کنید اجازه ندهید که منابع استرس زا خارج از رابطه ی شما سبب ایجاد مشکل شود.

حتماً بخوانید: یک رابطه عاطفی یک طرفه احساس امینت را از شما می گیرد

تکنولوژی

تکنولوژی تا زمانی خوب است که به زندگی مشترک شما لطمه ای وارد نکند. متأسفانه این روزها بسیاری از زوج ها اصلاً به این موضوع توجهی نمی کنند و به جای اینکه برای یکدیگر وقت بگذارند، بیشتر وقت خود را در سوشال مدیاها می گذرانند. بد نیست یک وقت هایی از گوشی یا تلویزیون دوری کنید و بیشتر برای همسر خود وقت بگذارید.

حتماً بخوانید: رابطه نامزد شما با مادرش در ازدواج شما تأثیرگذار است

بخشش

تعریف شما از بخشش چیست؟

آیا فکر می کنید بخشش تبرئه کردن دیگران است یا فکر می کنید بخشش آزاد کردن خود است؟

خیلی از زوج ها هنوز فرق بین بخشش و فراموش کردن را نمی دانند و هیچ وقت به زندگی این اجازه را نمی دهند که جریان خودش را طی کند. مطمئن باشید هر رابطه مشترکی بعضی مواقع دچار مشکلاتی می شود و اگر راه حل را یاد نگرفته باشید، حتماً شیرینی زندگی مشترک تلخ می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }