آیا یک فرد درونگرا با برونگرا می تواند ازدواج کند؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

ارتباط درونگراها با برونگراها

خیلی وقت ها پیش می آید که ما در شروع یک رابطه عاطفی متوجه می شویم که طرف مقابل ما تیپ شخصیتی متفاوتی نسبت به ما دارد. در این مواقع طبیعتاً ما با پارتنر خود دچار مشکلاتی می شویم که شاید آنقدر این مشکلات بزرگ باشد که ما نتوانیم با فرد مقابل خود رابطه ی موجود را ادامه دهیم.

حل مشکلات

افراد درونگرا زمانی که به مشکلی برمی خورند به تأمل و آرامش نیازمند هستند و از درگیری دوری می کنند. اما آن طرف قضیه افراد برونگرا اصلاً صبر نمی کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا موضوع پیش آمده خیلی سریع رفع شود. توجه داشته باشید که برونگراها در این مواقع به عوامل بیرونی مثل امکانات و ارتباطات بسیار امید دارند، اما درونگراها برعکس این افراد هستند و به عوامل درونی خود تکیه می کنند.

تفریحات

یک سفر تنها، دو نفره یا با چند دوست خیلی صمیمی؛ خواسته سفر و تفریحات یک فرد درونگرا است. اما برونگراها برای سفر و تفریحات به دوستان زیاد احتیاج دارند و دوست دارند در سفر با اتفاقات و ارتباطات مختلف و پرهیجانی مواجه شوند.

ارتباط درونگراها با برونگراهاارتباطات

برونگراها از ارتباط با دیگران لذت می برند، اما درونگراها از خلوتی که با خود دارند لذت می برند. طبیعتاً این تفاوت بین این دو تیپ شخصیتی می تواند ارتباط درونگراها و برونگراها را خیلی سخت کند.

حتماً بخوانید: با شخصیت زنان و مردان برونگرا آشنا شوید

جرأت ورزی

برونگراها معمولاً در بیانات و ابراز وجود خود بسیار محتاطانه عمل می کنند و خیلی روی تأثیر سخنان خود بر دیگران تمرکز می کنند. ولی افراد درونگرا بر خود و خواسته های خود بسیار شناخت خوبی دارند، برای همین با صراحت خواسته های خود را بیان می کنند.

حتماً بخوانید: درونگراها با برونگراها از نظر شخصیتی چه فرقی باهم دارند؟
اما آیا یک فرد درونگرا با برونگرا می تواند ازدواج کند؟

اگر در رابطه عاطفی خود متوجه شدید شرایط شما و پارتنرتان اینگونه است، کمی احتیاط کنید. معمولاً این نوع ازدواج ها پرریسک هستند و طرفین باید خیلی فکر شده با یکدیگر ازدواج کنند. به طور مثال شما در رابطه خود باید شناخت دقیقی نسبت به نیازها و ویژگی های شخصی خود داشته باشید، به فردیت یکدیگر ارزش قائل شوید، یکدیگر را بپذیرید و در گفتگو با یکدیگر مهارت کافی داشته باشید.

هشدار! این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است با پزشک یا متخصص مربوطه مشورت کنید. اطلاعات بیشتر
ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }