یک دوست سمی چنین مشخصاتی داردزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دوست سمی

بیاییم مطلب را از جایی شروع کنیم که حسمان می گوید. همیشه آسیب هایی که یک دوست سمی به ما می زند هیچ غریبه ایی نمی تواند به ما آن آسیب را وارد کند. این مهم است که ما در مورد دوستی خود با دیگران چه احساسی داریم. اگر فکر می کنید حس خوبی نسبت به دوستی خود ندارید و متوجه شده اید که او فقط شما را به خاطر خواسته ها و منافع خود می خواهد، بهتر است کمی به دوستی خود شک کنید. اگر او فردی سمی باشد، مطمئناً او به شما ضربه ای وارد می کند.

اعتماد نداشتن

از رفتارهای دوست سمی می توان به زمان هایی اشاره کرده که او دائم می خواهد از همه چیز زندگی شما با خبر شود در حالی که او اصلاً هیچ چیز را خودش به شما نمی گوید.

ما با دیگران به خاطر اعتماد و گفتگو با یکدیگر با دیگران دوست می شویم. پس اگر طرف مقابل شما سعی در پنهان کاری دارد، بهتر است دوستی خود را به پایان برسانید.

صمیمی شدن با دوستان شما

این افراد سعی دارند با دوستان شما بسیار صمیمی شوند. اما ای کاش که فقط با آنها صمیمی می شدند. بهتر است بدانید که آنها بین شما را بهم می زنند و سعی می کنند شما را پیش دوستانتان تخریب کنند.

دوست سمینیازمند

اگر توجه کرده باشید شما زمان هایی در کنار او هستید که او به شما نیاز دارد. ولی اگر شما به او نیاز داشته باشید، هیچ وقت کنار شما نیست.

حد و مرز

دوستان سمی خیلی سریع با دیگران صمیمی می شوند و همیشه سعی می کنند حد و مرزها کنار بزنند.

اهداف

اهداف و حتی خود شما برای او بی ارزش هستید. خیلی وقت های پیش می آید که به بهانه شوخی شما را تخریب و مسخره کند.

حتماً بخوانید: یک رابطه عاطفی سمی چه ویژگی هایی دارد؟

رقابت

ما زمانی که وارد یک رابطه دوستانه می شویم باید حس رقابت با دوست خود را کنترل کنیم. البته که رقابت خوب است، در صورتی که حسادت را کنار بگذاریم و از پیشرفت دوست خود خوشحال شویم.

حتماً بخوانید: زبان بدن فردی که دوستمان دارد به این شکل است

رازدار نیست

بعضی اوقات بین شما و دوستتان حرف هایی رد و بدل می شود که راز محسوب می شود و عموماً حرف هایی هست که باید بین خودتان بماند. اما دوست صمیمی شما این حرف ها را با دیگران به اشتراک می گذارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }