به چند سؤال مهم قبل از شروع یک رابطه اشاره کرده ایمزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سؤال های مهم قبل از شروع رابطه

شما چه عطری میزنی، شما به چه رنگی علاقه داری، شما چه غذایی رو بیشتر دوست داری و … . فکر می کنید این سبک سؤال ها چقدر می تواند شناخت خوبی از طرف مقابل به شما دهد؟

در روز بیشتر مشغول چه فعالیتی هستید؟

ببینید در طول شبانه روز پارتنر شما بیشتر مشغول انجام چه فعالیتی است. آیا شما می توانید با این بخش از زندگی پارتنر خود که اکثر وقت و انرژی او را می گیرد کنار بیایید؟

خیانت را چگونه تعریف می کند؟

هر فردی می تواند تعریف متفاوتی از خیانت داشته باشد. ببینید که پارتنر شما به چیزی می گوید خیانت؟ آیا او فقط متعهد بودن را خیانت نکردن می داند یا زمانی که می توانست با شما بگذراند، ولی کار دیگری انجام داده است را خیانت می داند.

آیا فرد دیگری با شما در رابطه هست؟

بعضی از روابط هستند که تنها یک فرد از آن رابطه فکر می کند در رابطه ای هست. ببینید آیا پارتنر شما در چنین موقعیتی قرار دارد؟ حتماً از او بپرسید که آیا فکر می کند کسی با او در رابطه هست در حالی که از نظر خود او رابطه ای وجود ندارد.

احساسات

پارتنر شما چقدر به احساسات و عواطف اهمیت می دهد. ببینید چه میزان احساسات و عواطف در زندگی او نقش دارد.

اهداف متفاوت

حتماً می دانید که اهداف متفاوت می تواند ما انسان ها را از یکدیگر دور نگه دارد. پس سؤال درباره هدف از شروع رابطه می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. ببینید او هدفش از اینکه با شما وارد این رابطه شده است، چیست؟

چه چیزی درون من تو را نگران می کند؟

حتماً بعد از یک دوره ارتباط شما متوجه خواهید شد که بعضی از رفتارهای طرف مقابل می تواند برای شما جای نگرانی ایجاد کند. حتماً این رفتارها را به پارتنر خود بگویید و از او بخواهید که رفتارهای که درون شما سبب نگرانی او می شود را به زبان بیاورد.

حتماً بخوانید: اهداف کوتاه مدت نامزد شما بسیار مهم هستند

چیزهای مهم …

از او بپرسید که آیا چیز مهمی وجود دارد که شما از آن بی خبر هستید و او در مورد آن صحبتی نکرده است.

طرز رفتار با دوستان

به خط قرمزها و رفتار شریک عاطفی خود با دوستانش توجه کنید. می توانید اصلاً در مورد این موضوع از او پرسشی داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }