همه خانم ها زیبا هستند، ولی جذاب نیستندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

جذب مردان

مطمئناً همه ی زنان این کره زمین زیبا هستند، اما مطمئن باشید همه ی خانم ها نمی توانند جذاب باشند. بسیاری از خانم ها فکر می کنند مردها فقط جذب ظاهر خانم ها می شوند و برایشان دیگر خصوصیات زنانگی اهمیتی ندارد.

این فقط شما نیستید که شیک می گردید، افکار مثبت دارید، بوی خوش عطر می دهید، مودبانه رفتار می کند و … .

صبوری و مهربانی

مردها دوست دارند با خانم هایی در ارتباط باشند که صبوری و مهربانی از خصوصیات اصلی آنها باشد. مطمئن باشید هیچ مردی جذب خانمی که خودخواهانه رفتار می کند و همیشه خودش را برتر از دیگران معرفی می کند، نمی شود.

هوش و فکر

هدف و آینده نگری یک خانم می تواند برای مردان بسیار اهمیت داشته باشد. معمولاً مردان جذب خانم هایی که هدف و آرزو مشخصی ندارند، نمی شوند. آنها دوست دارند همسر آینده شان در زندگی تصمیمات معقول بگیرد و در هر زمان و مکان رفتارهای منطقی از خودشان نشان دهند.

وابسته نباشید

خیلی از خانم ها فکر می کنند اگر تمام وقت کنار همسرشان باشند و در زندگی به مرد خود وابسته باشند، می تواند فردی جذاب برای همسر خود باشند. چنین تفکری برای جذب مردان کاملاً اشتباه است.

خانم هایی که در زندگی خود را بیش از حد وابسته نشان نمی دهند و برای زندگی خود برنامه و سرگرمی هایی دارند و به انجام آنها در طول روز اهمیت می دهند، مطمئناً برای همسر خود جذابیت دارند.

حتماً بخوانید: چگونه برای شوهر خود همسری جذاب باشیم؟

سرحال بودن

اگر به ذات درونی مردها نفوذ کنید، حتماً متوجه خواهید شد که مردها ذاتاً موجودات شوخ طبعی هستند و به مکالمه های سرگرم کننده و جذاب با همسر خود بسیار علاقه مند هستند. مطمئن باشید مردها نیاز به همسری شوخ طبع دارند، پس هیچ وقت از اینکه بلند بخندید، شوخی کنید، با مزه رفتار کنید و … ترسی نداشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }