برای کاهش اضطراب چه کتاب هایی را مطالعه کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

کتاب های کاهش اضطراب

همه ی ما آدم ها ممکن است در یک زمانی از زندگی خود درگیر استرس و اضطراب شویم. در این زمان ها سوق پیدا کردن به سمت کتاب های کاهش اضطراب و استرس می تواند فکر خوبی باشد.

از حال بد به حال خوب

با مطالعه این کتاب شما یاد می گیرید که چگونه حس خوبی نسبت به افرادی که شما به آنها علاقه دارید، داشته باشید. این کتاب به شما کمک می کند بر نگرش های منفی خود غلبه کنید و خود را از ترس و هراس ها رها سازید.

کتاب از حال بد به حال خوب که نویسنده آن دکتر دیوید برنز به افراد آموزش می دهد که چگونه احساسات خود را تغییر دهند و تا جایی امکان دارد از افسردگی، اضطراب، استرس و خشم در امان بمانند.

گندزدایی از مغز

بسیاری از افراد فکر می کنند این کتاب بسیار علمی است و در عمق علم روانشناسی نفوذ کرده است. باید بگوییم این تصور در مورد کتاب گندزدایی از مغز کاملاً اشتباه است. هارپر در این کتاب به زبان بسیار ساده در مورد علم روانشناسی و خود درمانی صحبت کرده است و کاملاً ساده عملکرد اعصاب و ساختار مغز را نشان می دهد.

در این کتاب شما با روش های کاملاً علمی در جهت کاهش استرس و اضطراب آشنا خواهید شد و مطمئناً افرادی که به این راهکارها عمل کنند تأثیر آن را در زندگی خود می بینند.

کتاب های کاهش اضطرابترس

تیک نات هان در این کتاب به می آموزد که به جای فرار از ترس های خود آنها را به شکلی عمقی بررسی کنیم. در این کتاب ترس را یک حس غریزی می بینند و سعی دارند به ما آموزش مدیریت و کنترل آن را در زندگی مان دهند.

شما با مطالعه کتاب ترس یاد می گیرید که با کودک درونتان صحبت کنید و علت و ریشه ترس های خود را بشناسید.

حتماً بخوانید: ریچل هالیس در کتاب خودت باش دختر به چه مواردی اشاره کرده است؟

اول عاشق خودت باش

اگر به دنبال کتابی هستید که بعد از مطالعه آن شاهد تغییرات و تحولات زیادی در زندگی خود باشید، کتاب اول عاشق خودت باش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این کتاب به مسائل کلیدی درمورد کاهش استرس اشاره و به شما تمرینات مؤثری در جهت افزایش اعتماد به نفس داده می شود.

با مطالعه این کتاب متوجه می شوید که در جغرافیای بیرونی هیچ فرد تغییری به وجود نمی آید، مگر اینکه فرد از درون خودش را تغییر دهد. طبیعتاً این تغییر هم با شناخت خویش و رسیدن به اعتماد به نفس عملی می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }