مثبت اندیشی های سمی که ما را از انسان بودن دور نگه می دارندزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مثبت اندیشی های سمی

اگر قصد دارید خود را از آدم ها دور کنید و خود را با جملاتی مثل انرژی منفی خوب نیست، آدم اصلاً نباید منفی باشه، باید همیشه شاد باشیم و … گول بزنید، حتماً به سراغ مثبت اندیشی سمی بروید.

غم ما با ارزش است

تمامی احساسات ما اعم از شادی، غم، خشم و … با ارزش و مهم هستند. پس این اشتباه است که ما باید همیشه شاد باشیم و غم و ناراحتی را از خود دور کنیم.

جای زخم بعضی چیزها خوب نمی شود

از مثبت اندیشی های سمی این است که بعضی افراد فکر می کنند جای زخم هر درد و آسیبی خوب می شود. این را بدانید که بعضی مواقع آسیب هایی که به روان ما وارد می شود شاید هیچ وقت درست نشود و ما دیگر مثل سابق نشویم. مطمئن باشید هر زخمی در این دنیا ما را قوی نخواهد کرد.

مثبت اندیشی های سمیافراد آسیب دیده آسیبی به ما وارد نمی کنند

هیچ وقت فکر نکنید افراد آسیب دیده می توانند به شما آسیب برسانند. خیلی از این افراد آنقدر روان بزرگی دارند که حتی نمی گذارند شرایط تلخی که آنها تجربه کرده اند را شما تجربه کنید.

همدل یکدیگر باشیم

از مثبت اندیشی های سمی فرار از افراد غمگین و منفی است. توجه داشته باشید انسان بودن فقط این نیست که با افراد مثبت و شاد معاشرت داشته باشیم. انسان بودن به ما یاد داده تا با همه ی افراد معاشرت داشته و همدل خوبی برای آنها باشیم.

حتماً بخوانید: چگونه می توانیم به یک فرد افسرده کمک کنیم؟

تلاش معیار موفقیت شما است

برای رسیدن به اهداف بزرگ باید تلاش کنیم، اینکه فقط به چیزهای خوب فکر کنیم همه چیز درست می شود، کاملاً اشتباه است.

سختی سبب رشد شما نمی شود

بیایید این تفکر را کنار بگذارید که مواجه شدن با سختی یا آدم های اشتباه سبب رشد شما می شوند. این خود شما هستید که سبب رشد خود می شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }