۴ روش تقویت مهارت اسپیکینگ زبان در خانهزمان مطالعه : ۱ دقیقه

تقویت اسپیکینگ

بیایید از همین ابتدا با بهترین دوست خود در یادگیری زبان آشنا شویم. بهترین دوست شما اشتباهاتنان هستند. ما نباید از اشتباه کردن در تلفظ لغات، دستور زبان، لیسنینگ و … هراس داشته باشیم. مطمئن باشید همه افراد برای یادگیری زبان جدید با چنین مشکلاتی مواجه شده اند. مطمئن هم باشید افرادی در این مسیر موفق شده اند که اشتباهات خود را شناخته اند.

دایره لغات

اولین گام برای تقویت اسپیکینگ یادگیری لغات است. سعی کنید دایره لغات خود را بیشتر کنید. اما باید توجه داشته باشید فقط دانستن لغات کافی نیست، بلکه شما باید یاد بگیرید چگونه از لغت ها استفاده کنید.

گرامر

شما برای اینکه بخواهید از لغات به درستی استفاده کنید نیاز به یادگیری گرامر دارید. بیایید یکم صریح تر صحبت کنیم. دایره لغت و گرامر مکمل یکدیگر هستند، پس افراد به خصوص افراد مبتدی بهتر است روی گرامر خود توجه زیادی داشته باشند.

حتماً بخوانید: با شیوه های یادگیری زبان در خانه آشنا شوید

لیسنینگ

اکثر افراد می توانند به صورت مونولوگ یا در کنار معلم خود صحبت کنند. اما زمانی که وقت مکالمه واقعی میرسه اکثر افراد جا می زنند. این اتفاق به خاطر لیسنینگ ضعیف است. پس برای تقویت اسپیکینگ روی این مهارت خوب کار کنید.

صحبت کردن

تمامی موارد گفته شده در پاراگراف بالا برای اسپیکینگ بسیار اهمیت دارند، اما مهمترین موضوعی که باید شما توجه کنید، صحبت کردن است. شما از همین روز اول شروع کنید با چند لغتی که یاد گرفته اید صحبت کنید. بیایید با هر چیزی که تا الان یاد گرفتید، با هر فردی، جلوی آینه با خود، … هر طوری که برایتان مقدور است، فقط صحبت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }