با شغل های پردرآمد مد و فشن آشنا شویدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

شغل های پردرآمد مد و فشن

در هر زمینه شغلی طبیعتاً یک سری مشاغل پردرآمدتر از دیگر مشاغل هستند. در زمینه شغلی مد و فشن مشاغلی چون مدیر بازاریابی، طراح ارشد، مدیر طرح و … جزء شغل های پردرآمد هستند و اکثر افرادی که در این زمینه های شغلی فعالیت دارند شرایط مالی نسبتاً بهتری نسبت به دیگر افراد دارند.

مدیر طرح (Design Director)

طبق تجربه مدیر طرح در زمینه مد و فشن اطلاعات بسیار خوبی دارد و این شخص می تواند ارتباط بسیار خوبی با تیم فروش برقرار کند.

چشم انداز؛ کار مدیر طرح به وجود آوردن یک چشم انداز است. در واقع این فرد تمام تلاش خود را می کند تیم طراحی را به سوی یک تصویر خلاق هدایت کند تا یک محصول منحصر به فرد به وجود آید.

خریدار (Buyer)

قبل از وارد شدن به این شغل باید مطمئن باشید که از ترندهای روز دنیا آگاهی کاملاً خوبی دارید. شما در این شغل برای یک برند یا فروشگاهی کار می کنید. در این زمینه شما باید آشنایی خوبی از سلیقه مخاطبان خود داشته باشید تا محصولاتی را خریداری کنید که فروش بیشتری داشته باشند.

شغل های پردرآمد مد و فشنمعاون تبلیغات (VP of Publicity)

معاون تبلیغات که یکی از شغل های پردرآمد مد و فشن است سعی دارد جایگاهی برای یک برند در بازار پیدا کند. در واقع مدیریت تبلیغات یک برند را برعهده دارد و سعی می کند تصویر عمومی یک برند را به بهترین نحوء ممکن مدیریت کند.

حتماً بخوانید: چگونه از طراحی لباس درآمدزایی داشته باشیم؟

طراح ارشد

طراح ارشد در صنعت مد به الهام بخش یک تیم طراح شناخته می شود. طبیعتاً توانایی این افراد در طراحی زبانزد است. اما توجه داشته باشید که طراح ارشد علاوه بر اینکه یک طراح بسیار خوب است آگاهی بالایی از طراحی های روز دنیا دارد و می شود به اطلاعات او در مورد ترند محصولات تکیه کرد.

مدیر بازاریابی (Markeing Director)

تمام جنبه های مربوط به تولید و پیاده سازی هر نوع کمپنی برعهده مدیر بازاریابی است. این افراد رفتار و واکنش های مشتریان را نسبت به یک محصول و کمپین مورد بررسی قرار می دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }