مزدا CX-8 2023؛ یک کراس اوور متوسط هفت نفره با قیمت ۳۴ هزار دلارزمان مطالعه : ۲ دقیقه

مزدا CX-8 2023

سال ۲۰۱۷ بود که مزدا برای اولین بار از محصول CX-8 خود رونمایی کرد. الان که داریم برای شما این مطلب را می نویسیم این کمپانی ژاپنی قصد دارد کراس اوور سایز متوسط خود را بروزرسانی کند.

مزدا CX-8 2023طراحی ظاهری

ما در نسخه جدید CX-8 شاهد یک فیس لیفت جزئی هستیم. در واقع در این خودرو ما شاهد این هستیم که چراغ های عقب و جلو جدید شده اند و المان L شکلی را درون خود جای داده اند.

استفاده از خطوط کرومی در این خودرو کاسته شده است و ما دیگر شاهد این نیستیم که زیر چراغ های جلو و بالای چراغ های عقب خطوط کرومی نفوذ کرده باشند. اما خب خطوط کرومی دور جلوپنجره کمی پهن تر شده است. حرف از جلوپنجره شد؛ بهتر است بدانید در این نسل از جلوپنجره مشبکی به جای خطوط افقی استفاده شده است.

CX-8 2023 قرار است با چند تریم مختلف به بازار عرضه شود. به طور مثال در تریم Sport Appearance شما شاهد جزئیات مشکی رنگ هستید یا در تریم Exclusive Mode شما می بینید که خودرو با فلاپ های همرنگ با بدنه و روکش پایینی بدنه عرضه خواهد شد.

مزدا CX-8 2023کابین CX-8 2023

شرایط در کابین نسل جدید CX-8 ارگونومیک تر است. ما به طور کل شاهد تغییرات زیادی نیستیم و به نوعی شاهد همان کابینی هستیم که در نسل قبلی می دیدیم.

جالب است بدانید که سیستم کمک راننده با افزوده شدن ویژگی های Crising و Traffic support ارتقاء یافته است. این سیستم به شما کمک می کند که حین رانندگی در ترافیک ها راحت شتاب بگیرید، ترمز کنید و لاین خود را حفظ کنید.

حتماً بخوانید: تویوتا کراون ۲۰۲۳؛ از لوکس های کمپانی تویوتا با قیمت ۵۴ هزار دلار

مشخصات فنی

مزدا CX-8 2023 با سه پیشرانه متفاوت از هم قرار است به بازار عرضه شود. اولین پیشرانه که قوی ترین آنها است با یک موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هم داریم که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

در آخر هم یک پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل داریم که خروجی آن ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور است.

تمام قدرت این پیشرانه ها توسط یک گیبرکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود. البته در صورت نیاز می توانید خودروی خود را به سیستم تمام چرخ محرک مجهز کنید.

مزدا CX-8 2023خرید

مزدا CX-8 2023 قرار است در بازه قیمتی ۲۰ الی ۳۴ هزار دلار بسته به نوع و تریم خودرو به بازار عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }