بی ام و M760e 2023؛ یک جانشین ۶ سیلندر برای M760iزمان مطالعه : ۱ دقیقه

بی ام و M760e 2023

خب بی ام و M760i از خط تولید کارخانه باواریایی ها کنار رفت. اما بی ام و قصد دارد M760e که یک خودروی پلاگین هیبرید است را جایگزین خودروی ۱۲ سیلندر خود کند. این خودرو که جزء محصولات M پرفورمنس محسوب می شود با قوای محرکه پلاگین هیبرید خود ۵۷۱ اسب بخار قدرت تولید می کند.

بی ام و M760e 2023طراحی ظاهری

نمی دانیم که شما با طراحی نسل هفتم سری ۷ کنار آمده ایم یا نه، ولی چه بخواهیم چه نخواهیم این زبان طراحی جدید باواریایی ها است. در نسخه M760e 2023 ما شاهد یک بدنه دو رنگ که شامل رنگ های سیاه و خاکستری است هستیم. این ترکیب رنگ سبب شده آن جلوپنجره بزرگ بی ام و زیاد به چشم نیاید.

حتماً بخوانید: بی ام و XM؛ اولین محصول اختصاصی بی ام و و قدرتمندترین خودروی شاسی بلند جهان

در ادامه هم ما شاهد رینگ های ۲۱ اینچی هستیم که نشان M به جذابیت آنها افزوده است. بد نیست بدانید که این نسل نسبت به نسل قبلی شاهد افزایش فاصله محوری بوده است.

بی ام و M760e 2023مشخصات فنی

حتماً برایتان این سؤال پیش آمده که این خودروی لوکس سنگین را قرار است چه پیشرانه ای از حالت سکون خارج کند. پیشرانه ای که قرار است قلب تپنده این خودرو باشد، می تواند M760e 2023 تنها در عرض ۴.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. جالب است بدانید که این لوکس هیبریدی برای رسیدن از سرعت ۸۰ به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۲.۷ ثانیه زمان نیاز دارد.

بریم سر اصل قضیه؛ این قوای محرکه ۵۷۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }