در دوران بعد از خیانت اینگونه رفتار کنیدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

دوران بعد از خیانت

طبیعتاً زمانی که فردی قربانی خیانت می شود با احساسات و هیجانات مختلفی مواجه می شود. معمولاً این افراد در دوران بعد از خیانت افسردگی، خشم، اضطراب، نفرت و … را تجربه می کنند. در این زمان ها افراد نمی توانند به درستی تصمیم گیری کنند و انتقام را راهی برای حل مشکلات می دانند.

قطعاً خیانت در هیچ رابطه ای توجیهی ندارد و فرد خیانت دیده از لحاظ روحی و روانی آسیب جدی دیده است. اما باید توجه داشته باشیم که در این زمان ها انتقام گرفتن راه حل خوبی نیست.

با مشاور مشورت کنید

در دوران بعد از خیانت بهتر است برای مشورت گرفتن حتماً از یک مشاور یا یک فرد معتمد کمک بگیرید. در این زمان ها اطرافیان و نزدیکان افراد خوبی برای مشورت گرفتن نیستند، زیرا قضاوت های آنها می تواند تا مدت های طولانی شما را آزار دهد و اجازه تصمیم گیری صحیح را از شما بگیرد.

دوران بعد از خیانتصورت مسئله را پاک نکنید

حتماً، حتماً و حتماً در مورد مسئله خیانت با پارتنر خود صحبت کنید. اینکه فکر کنید صورت مسئله را پاک کنید، مطمئناً خودتان آسیب می بینید. با پارتنر خود بنشینید و در مورد مشکل به وجود آمده صحبت کنید.

حتماً بخوانید: این نشانه ها می تواند عوامل زمینه ساز خیانت باشد

فرد خیانتکار باید به تمامی سؤال های شما پاسخ دهد

فرد خیانتکار باید به سؤال های همسر خود جواب صحیحی دهد و از جواب دادن نباید طفره برود. همسر خیانتکار این را بدان که این حق همسر تو است که بداند در زندگی اش چه اتفاقی رخ داده و باید خود تصمیم بگیرد که آیا با تو در این رابطه بماند یا نه.

حتماً بخوانید: چگونه از خیانت در رابطه عاطفی جلوگیری کنیم؟

نگذار آسیب جدی ببیند

فرد خیانتکار باید ابهامات به وجود آمده در ذهن همسر خود را کاملاً برطرف کند. اگر بخواهید این اتفاق را جدی نگیرید و سعی در پاک کردن صورت مسئله داشته باشید، احتمالاً همسر شما تمام انگیزه خود را برای ادامه زندگی از دست می دهد و آسیب های روحی و حتی جسمی می بیند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }