Elle ،Vogue و Gq از سایت های معروف مد استزمان مطالعه : ۲ دقیقه

سایت های معروف مد

طبیعتاً هر فردی در هر حوزه ای که فعالیت می کند به اخبار و اطلاعات موثق احتیاج دارد. خب ما امروز به سراغ افرادی آمده ایم که در صنعت مد فعالیت دارند. در این مطلب سعی داشتم به طور خلاصه سایت های معروف مد را بررسی کنیم.

wwd.com

سایت wwd یک مجله هفتگی مد است. این مجله که از سال ۱۹۱۰ منتشر می شود هر هفته به بررسی دقیق هفته های مد، ترندها، زیبایی و لوازم جانبی می پردازد.

سایت های معروف مدBusinessoffashion.com

این وبسایت در سال ۲۰۰۷ کار خود را آغاز کرده است. هدف این وبسایت پرکردن جای خالی دیدگاه های آگاهانه و تحلیلی به صنعت مد است. در این سایت شما می توانید اخبار مربوط به مد، بازاریابی، تجارت و سرمایه گذاری در فشن را دنبال کنید.

Elle.com

اگر به دنبال وبسایتی هستید که مطالب آن عام و فهم آنها آسان تر باشد، elle می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. (روی سخن ما با آن دست افرادی است که در وبسایت ووگ می چرخند) این وبسایت که از سایت های معروف مد است بیشتر به اطلاعاتی در مورد سلبریتی های، ترندهای و خبرهای مد در دنیا می پردازد.

Gq.com

این وبسایت بر خلاف سایت wwd که هم مختص زنان است و هم مختص مردان، فقط مختص مردان است و در آن شما می توانید فقط در مورد استایل، ترندها و فشن مردانه مطالعه کنید. البته این سایت در مورد مباحث دیگری مثل ورزش، سینما، تکنولوژی و … مطالبی را منتشر می کند.

سایت های معروف مدGlossy.co

اگر به دنبال باخبر شدن از تکنولوژی های جدید در صنعت مد و فشن هستید این سایت مخصوص شما است. این سایت که به عنوان یک رسانه مدرن شناخته می شود در مورد تغییرات تأثیرگذار روی زیبایی، صنعت مد و سلامت مطالبی منتشر می کند.

حتماً بخوانید: Capsule Wardrobe از اصطلاحات مهم در فشن است

Vogue.com

به کتاب مقدس فشن رسیدیم. این سایت که فکر نمی کنم تا حالا فردی نام آن را نشنیده باشد بهترین مرجع برای دیدن کالشن های برندهای مختلف است و افراد می توانند تمام اخبار مربوط به فشن، جدیدترین ترندها، سلبریتی ها و … را دنبال کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }