از رفتارهای اشتباه زن و شوهر می توان به ندادن فضا به یکدیگر اشاره کردزمان مطالعه : ۲ دقیقه

رفتارهای اشتباه در رابطه

تا چه میزان به همسر خود علاقه دارید؟ پاسخ این سؤال را شما بهتر از ما می دانید، پس اگر طرف مقابل برای شما عزیز و با ارزش است باید به رفتارهای خود در زندگی مشترک توجه زیادی داشته باشید. این را بدانید که بعضی رفتارها اگر دائمی شود و شما مدام آنها را تکرار کنید فرد مقابلتان آزار می بیند و به احتمال زیاد شما را رها خواهد کرد.

توجه نداشتن به نیازهای خود

بعضی از افراد هستند که در رابطه به نیازها و خواسته های خود اهمیت نمی دهند و فقط سعی دارند فرد مقابل آن ها رضایت کامل داشته باشد. در این مواقع افراد تمام علاقه مندی های خود را فراموش می کنند و فقط به فکر طرف مقابل خود هستند.

ندادن فضا به یکدیگر

از رفتارهای اشتباه زن و شوهر می توان به ندادن فضا به یکدیگر اشاره کرد. باید شما اجازه دهید شریک زندگی تان زمانی را برای خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که در این زمان ها شما نباید فرد را از رفتار خود ناراحت کنید. به طور مثال بعضی ها هستند که در این زمان ها به همسر خود می گویند: چرا مثل قبل من را دوست نداری و بهم توجه نمی کنی؟

رفتارهای اشتباه زن و شوهرایراد گرفتن همیشگی

از رفتارهای اشتباه در رابطه می توان به زمانی هایی اشاره کرد که یکی از عضوهای رابطه فقط در حال ایراد گرفتن و دیدن نکات منفی است. تا حالا از خودتان پرسیدید چرا فقط نکات منفی را مد نظر می گیرید و به نکات مثبت طرف مقابل خود توجهی ندارید؟

چالش های رابطه

چالش های یک رابطه عاطفی فقط مختص یک نفر نیست، بلکه باید هر دو طرف رابطه به فکر حل چالش های رابطه ی خود باشند. اینکه شما از حل چالش ها طفره می روید و اگر هم راه حلی داشته باشید با کنایه بیان می کنید، کاملاً رفتاری اشتباه است.

حتماً بخوانید: اگر به یک رابطه عاطفی اشتباه پایان داده اید حتماً به این موارد توجه کنید

غرق نشوید

قرار نیست شما به طور دیوانه وار طرف مقابل خود را دوست داشته باشید. بعضی ها آنقدر غرق در دوست داشتن طرف مقابل خود شده اند که پارتنر آنها پیش خود فکر می کند تحت هیچ شرایطی همسرشان از آنها جدا نمی شود. جالب است بدانید در بعضی رابطه ها این رفتار اشتباه سبب شده یک طرف رابطه پیش خود فکر کند اگر بدترین آسیب را به همسر خود وارد کند، او هیچ وقت آن را تنها نمی گذارد و رهایش نمی کند.

شما همیشه قربانی نیستید

سعی نداشته باشید که در زندگی خود همیشه نقش قربانی را بازی کنید. مطمئناً همیشه شما مقصر کارهای اشتباه زندگی تان نیستید و مطمئناً شما در زندگی خود اشتباهاتی را انجام می دهید. پس مسئولیت کارهای اشتباه خود را بپذیرید و به دنبال مقصر نباشید. خیلی خوب میشه که در این مواقع همانند افرادی رفتار کنیم که به بلوغ عاطفی رسیده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }