این نشانه ها می تواند عوامل زمینه ساز خیانت باشدزمان مطالعه : ۲ دقیقه

عوامل زمینه ساز خیانت

ارتباط با شخص سوم یا خیانت در رابطه می تواند بدترین خطا در یک رابطه عاطفی باشد. اینکه شما خیانت می کنید طرف مقابلتان از نظر احساسی و عاطفی آسیب جدی می بیند و در آینده او نمی تواند به راحتی به هر فردی اعتماد کند.

اگر به هر دلیلی فکر می کنید در رابطه ای که قرار دارید زیان می بینید حتماً شریک عاطفی خود را از این موضوع باخبر کنید. هیچ وقت تا زمانی که به رابطه عاطفی خود پایان نداده اید با شخص سوم وارد رابطه نشوید.

فضای مجازی

ارتباط در فضای مجازی و داشتن مکالمه تلفنی با افراد دیگر نمی تواند روابط ما را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا فقط یک گفتگوی صدا اتفاق می افتد و عشقی صورت نمی گیرد؛ این نوع طرز تفکر خود می تواند یکی از عوامل زمینه ساز خیانت باشد و افراد نباید پیش خود فکر کنند که چنین ارتباطی منجر به تشکیل یکی رابطه عاطفی جدی نمی شود.

متوجه نشدن طرف مقابل

عده ای هم هستند که فکر می کنند چونکه پارتنر آنها متوجه ارتباط خارج از رابطه آنها نمی شود، پس می توانند با فرد دیگری هم در ارتباط باشند.

عوامل زمینه ساز خیانتمسئله طبیعی نیست

یکی از عوامل زمینه ساز خیانت این است که افراد فکر می کنند اگر از نظر عاطفی با فرد دیگری احساس پیوند و نزدیکی کنند کاملاً یک مسئله طبیعی است و ایرادی ندارد. مطمئن باشید این نوع تفکر می تواند مسیر خیانت به همسرتان را هموار کند.

حتماً بخوانید: شما با چالش های ازدواج چگونه کنار می آیید؟

رابطه جنسی با کیفیت

اینکه شما با همسر خود رابطه جنسی باکیفیتی ندارید، دلیلی نمی شود که خارج از چارچوب با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشید. به این موضوع توجه داشته باشید؛ اگر شما در ابتدای رابطه خود هستید نباید زیاد توقع رابطه جنسی باکیفیتی داشته باشید. باید اجازه دهید با مرور زمان و شناخت یکدیگر رابطه جنسی تان لذت بخش تر شود.

حتماً بخوانید: چگونه از خیانت در رابطه عاطفی جلوگیری کنیم؟

با دوستان خود کاری نداشته باشید

اینکه دوست یا فرد نزدیک شما خارج از چارچوب زندگی خود با فرد دیگری در ارتباط است، دلیلی نمی شود شما آن را الگوی خود قرار دهید و این رفتار را طبیعی جلوه دهید.

انتقام نگرید

از عوامل زمینه ساز خیانت می توان به زمانی اشاره کرد که یکی از طرفین رابطه خیانت کرده است. در این زمان ها نباید شما به فکر انتقام بیفتید و پیش خود بگویید: چونکه او خیانت کرده، پس من هم می توانم خیانت کنم.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }