شما با چالش های ازدواج چگونه کنار می آیید؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

چالش های ازدواج

همیشه ما فکر می کنیم همه چیز باید در شرایط ایده آل خود قرار داشته باشد. اما خب طبیعی است که هیچ وقت این نوع تفکر به واقعیت نمی انجامد و ما خیلی از مواقع از شرایط ایده آلی که در ذهن خود چیده ایم دور می شویم. ازدواج و شروع یک رابطه عاطفی هم از این موضوع به خوبی پیروی می کند و افراد مطمئناً با چالش هایی در زندگی خود مواجه می شوند.

برآورده نشدن نیازها

بسیاری شریک عاطفی خود را با والدین خود اشتباه می گیرند و فکر می کنند او باید تمام نیازهای آنها را برآورده کند. این را بدانید که پارتنر شما به هیچ عنوان قادر به رفع تمامی نیازهای شما نیست و نباید شما چنین توقعی از او داشته باشید.

شما رفتار سمی نداشته اید

بعضی از مواقع پیش می آید که شما به خاطر همسرتان کارهایی را انجام دهید که اصلاً دوست ندارید. این اتفاق لزوماً رفتار سمی نیست، فقط شما دوست دارید خوشحالی همسر خود را ببینید و مطمئن باشید این بخشی از چالش های ازدواج است.

هیچ آدمی کامل نیست

هیچ وقت ازدواج را با فیلم های سینمایی عاشقانه اشتباه نگیرید. مطمئن باشید پارتنر شما فرد کامل و بدون نقص نیست. حتماً بعضی از خصوصیات او شما را گاهی ناامید و خسته می کند، اما شما نباید بگذارید که این نوع احساس روی کل رابطه شما تأثیر بگذارد.

چالش های ازدواجرابطه جنسی

از چالش های ازدواج می توان به رضایت نداشتن کامل از رابطه جنسی در اوایل رابطه اشاره کرد. توجه داشته باشید که نداشتن رضایت کامل از رابطه جنسی در اوایل ازدواج کاملاً طبیعی است و شما باید سعی کنید به مرور زمان و با شناخت یکدیگر رضایت خود را از رابطه جنسی بیشتر کنید.

حتماً بخوانید: آسیب های روابط مجازی بعد از ازدواج هم می ماند

همیشه، همه چیز خوب پیش نمیره

اینکه همیشه رابطه عاطفی شما قشنگ و هیجان انگیز باشد، کاملاً تفکر اشتباهی است. این را بدانید که عشق روزهای خوب و بد دارد، فقط شما باید به خود یادآوری کنید که در روزهای بد زندگی عاشق یکدیگر هستید و باهم مشکلات به وجود آمده را حل می کنید.

حتماً بخوانید: کشمکش خود از مراحل تشکیل یک رابطه عاطفی است

پاسخ حسادت، عشق است

در ذات تمامی انسان های کره ی زمین حسادت وجود دارد. بهتر است در مواقعی که پارتنر شما حسادت می کند پاسخ او را با عشق و محبت بدهید و سعی نکنید از این رفتار برای خود یک اتفاق بزرگ درست کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }