چگونه یک کافی شاپ با بودجه کم احداث کنیم؟زمان مطالعه : ۳ دقیقه

کافه داری با کمترین پول

یک سوال همیشگی بین مردم این است که چگونه پولدار شویم؟ امروز یکی از پردرآمد ترین شغل های ایران کافه داری یا داشتن یک کافی شاپ است. حال خیلی ها می گویند داشتن یک کافی شاپ پول زیادی می خواهد، ولی امروز ما ایده ای داریم تا کافه داری با کمترین پول را تجربه کنید و از این راه کسب درآمد خوبی داشته باشید.

قهوه شنی

شاید خیلی ها قهوه شنی را ندیده و نخورده اید. برای درست کردن این نوع قهوه فقط به یک صفحه حرارتی، ظرف مسی، آب، قهوه و شن لازم است. برای تهیه این قهوه کافی است شما مقداری شن را روی یک صفحه ی حرارتی داغ کنید و قهوه خود را که داخل ظرف مسی ریخته اید بر روی آن قرار دهید تا دم بکشد. شاید شما بپرسید قهوه شنی چه ربطی به موضوع پولدار شدن دارد.

پولدار شدن از راه قهوه

اگر پاراگراف بالا را مطالعه کرده باشید حرف از کافه داری با کمترین هزینه شد. این نوع قهوه ارزان ترین نوع قهوه برای ارائه به مردم است، ولی یک سؤال پیش می آید که چگونه این قهوه را به مردم ارائه دهیم. در ادامه مطلب شما را برای احداث یک کافه با کمترین هزینه راهنمایی خواهیم کرد.

مکانی برای کافه داری با کمترین هزینه

اول از همه باید گفت اگر ایده شما برای کاری خوب باشد، مطمئن باشید در آن کار پیشرفت خواهید کرد و پیشرفت شما ربطی به میزان پولی که شما برای آن کار گذاشته اید ندارد. شاید این سؤال برای خیلی ها مسخره به نظر برسد که مگر می شود با پول کم یک کافه داشت؟ بله چرا نمی شود. شما با مبلغی کم می توانید کافه ای احداث کنید و از آن درآمد زایی کنید و پولدار شوید.

کافه داری با کمترین هزینه

چگونگی احداث کافه با پول کم

در عکس بالا اگر توجه کرده باشید ما یک طرح بسیار ساده را برای احداث کافه با کمترین هزینه را اشاره کرده ایم. بذارید از کاربرد این طرح برایتان بگویم. اول از همه این طرح تا به حال در دنیا نبوده است، پس این اطمینان را داشته باشید شما اولین نفری هستید این کار را شروع می کنید و هیچ رقیبی ندارید که این خود یک نکته مثبت در شروع هر کاری است.

فرم طرح کافه

شما می توانید با چوب و مقدار کمی آهن این طرح را اجرایی کنید. اگر به شکل طرح نگاه کرده باشید، متوجه می شوید کارکنان شما داخل دایره ای قرار می گیرند و به واسطه نیم کره ای که به ستون اصلی طرح چسپیده قهوه شنی را درست کرده و به مشتریان خود ارائه می دهند. مشتریان شما دور این دایره در بیرون از دایره ی داخلی نشسته و یا ایستاده قهوه خود را صرف می کنند. در این فرم کافه شما بر روی نیم دایره ای که به ستون اصلی شما چسپیده جریان آب و برق را ایجاده کرده و از دایره ای که به شما حریم داده به عنوان انبار و کابینت استفاده می شود.

حتماً بخوانید: علاقه مندان به صنعت مد چه شغل هایی را انتخاب می کنند؟

تاج بالایی کافه

تاج بالایی طرح به شما این امکان را می دهد که در تابستان ها از آفتاب در امان باشید و در زمستان پوششی بشود برای جلوگیری از باران و برف. این به اختیار شما است که می خواهید دور این دایره صندلی بگذارید یا نذارید. پس حتماً لازم نیست صندلی بگذارید و مشتریان شما برای صرف قهوه می توانند بیستند.

درآمد این کافه

اگر شما قهوه ای را که به مردم ارائه می دهید را هر کدام ۲۰ هزار تومان به فروش بگذارید شما حداقل ۱۰ هزار تومان سود خواهید کرد. حال حساب کنید شما در بدترین حالت روزی ۱۰۰ عدد قهوه بفروشید که در آخر ماه شما ۳۰ میلیون سود کرده اید. این درآمد برای یک فضای این چنینی بسیار زیاد است و شما می توانید از این راه به پولداری نزدیک شوید.

این کافه را در کجا احداث کنیم

شما می توانید این فضا را در یک پارک و فضای عمومی پرتردد احداث کنید و به راحتی از این کافه درآمد زایی کنید و به سوال چگونه پولدار شویم پاسخ قاطعانه ای بدهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }