چگونه در بین دیگران خود را فردی جذاب معرفی کنیم؟زمان مطالعه : ۲ دقیقه

چگونه جذاب باشیم؟

برای پاسخ دادن به سؤال (چگونه جذاب باشیم؟) کافی است خود را باور داشته باشید. باور داشتن خود یکی از عوامل مهم برای جذابیت بیشتر است. جذاب بودن برای دیگران امروزه دقدقه خیلی از مردم جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان است و بسیاری از آن ها دوست دارند حداکثر جذابیت خود را به رخ دیگران بکشند و خود را به دیگران یک فرد جذاب معرفی کنند.

چگونه جذاب باشیم؟

بوی عطر

بوی عطر شما یکی از مهمترین علت های جذابیت شما است، زیرا هنگامی که وارد یک مجلس می شوید بوی عطر شما زودتر از خودتان وارد آن مجلس شده و این بو باعث می شود جذابیت شما چند برابر شده و دیگران از معاشرت با شما لذت ببرند.

حتماً بخوانید: چگونه از عطر خود نگهداری کنیم تا عمر آن بیشتر شود؟

موی سر

موی سر شما می تواند المان های زیادی در ذهن افرادی که شما را می بینند ایجاد کند و طرز فکر افراد را نسبت به شما عوض کند. برای ایجاد طرز فکر خوب نسبت به خود کافی است موهای مرتب داشته باشید. موهای ژولیده و یا مدل موهای عجیب و غریب باعث فریب ذهن مردم شده، پس تا می توانید سعی کنید از مدل موهای کلاسیک استفاده کنید. زیرا افراد جامعه این مدل مو را نسبت به مدل موهای دیگر بیشتر ترجیح می دهند.

چگونه جذاب باشیم؟

کفش

کفش شما یاد آور نظم، نظافت و سلیقه ی شما در زندگی است. پس سعی کنید همیشه کفش های شما واکس زده و تمیز باشد. حتماً برای هر مجلس کفش مخصوص آن مجلس را بپوشید. به طور مثال این صحیح نیست که در یک مجلس رسمی شما با کفش اسپورت وارد شوید و یا بالعکس در یک مجلس دوستانه پوشیدن کفش مجلسی کمی باعث تمسخر و از جذابیت شما می کاهد.

اتو لباس

خط و خطوطی که اتو بر لباس شما به جا می گذارد نشانه نظم فکری و سلیقه ی خوب شما در زندگی است. پس بهتر است لباس هایی که می پوشید حتماً اتو کشیده باشد و از پوشیدن لباس های چروک خودداری کنید که یکی از عوامل مهم در دیده نشدن جذابیت واقعی شما است.

ناخن

شاید خیلی ها تعجب کنند که ناخن باعث جذابیت یک فرد می شود؛ بله یکی از موضوعات جذابیت در افراد به خصوص آقایان ناخن است. زیرا طبق آماری که بین خانم ها گرفته شده است بیشتر توجه آن ها به یک مرد به ناخن های آنهاست. پس این کاملاً واضح است که ناخن های منظم و تمیز باعث جذابیت یک فرد می شود.

چگونه جذاب باشیم؟

ساعت مچی

همیشه سعی کنید در دستان خود یک ساعت ساده و دایره ای داشته باشید. ساعت یک اکسسوری بسیار خوب برای جذاب دیده شدن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

img { border-radius: 25%; }